Ресурси де є Автор Башманівський Д. М.

перехід на Верхній рівень
Виберіть формат: [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Групувати за: Тип ресурсу | Не групувати
Кількість ресурсів: 3.

Стаття

Козловець М. А., Башманівський Д. М. (2019) Symbolic Exchange and Advertising in The Information-Based Society. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. Філософські науки (85). С. 36–44. ISSN 2663-7650

Башманівський Д. М. (2019) Поняття інформаційного простору в контексті соціально-філософського дослідження. Українська полоністика (16). С. 49–55. ISSN 2220-4555

Дисертація або Автореферат

Башманівський Д. М. (2023) Реклама як чинник суспільних трансформацій: соціально-філософський аналіз. Кандидатська thesis, Житомирський державний університет імені Івана Франка.

Цей список був створений Mon Jun 23 15:27:40 2025 EEST.