Вгору на рівень |
Берелет, В. І., Берелет, Л. І. (2024) Творчість режисера: від сценарію до сценічного дійства. Синтез мистецтв як відображення змін соціокультурного простору сьогодення. с. 4-5.
Авраменко, П. М., Берелет, Л. І., Берелет, В. І., Шинкарук, І. В., Данчук, Л. І. (2021) Мистецько-педагогічні технології під час професійної підготовки майбутніх акторів. Achievements and prospects of modern scientific research: The 3 rd International scientific and practical conference.
Берелет, В. І., Берелет, Л. І., Чмух, В. А. (2021) Поняття про специфічний предмет, матеріал та інструмент театрального мистецтва. Теорія і практика мистецької освіти..
Авраменко, П. М., Берелет, В. І., Берелет, Л. І. (2021) Практика мізансценування у прадавніх обрядових дійствах: до питання типології. Теорія і практика мистецької освіти.
Берелет, В. І., Берелет, Л. І. (2020) Взаємозв’язок сценічного мистецтва і театральної музики. Modern science: problems and innovations.
Берелет, В. І., Берелет, Л. І. (2020) Феномен видовища як театрального явища в сценічному просторі. Kyoto: CPN Publishing Group, Japan.
Берелет, В. І., Берелет, Л. І. (2024) Сценічна дія-найважливіший засіб існування актора на сцені. In: IX Міжнародна науково-практична конференція “Perspectives of contemporary science: theory and practice”, 14-16.10.2024, Львів.