![]() | перехід на Верхній рівень |
Желанова В. В (2019) Відгук офіційного опонента на дисертацію Процюк Ірини Євгенівни «Формування соціокультурної компетентності майбутніх фармацевтів у процесі гуманітарної підготовки в коледжах», подану до захисту на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук зі спеціальності 13.00.04 – теорія і методика професійної освіти. Галузь знань: Освіта/Педагогіка. Вид-во ЖДУ ім. І.Франка.
Дубасенюк О. А., Вознюк О. В., Антонова О. Є., Желанова В. В, Косигіна О. В., Мірошниченко О. А. (2019) Професіографічний підхід у системі вищої освіти: монографія. Інше. О. О. Євенок, Житомир.
Желанова В. В (2018) Відгук офіційного опонента на дисертацію Шквир Оксани Леонідівни „Теоретичні і методичні засади ступеневої підготовки майбутніх учителів початкової школи до проведення педагогічних досліджень”, представлену на здобуття наукового ступеня доктора педагогічних наук за спеціальністю 13.00.04 – теорія і методика професійної освіти. ЖДУ імені Івана Франка.
Желанова В. В (2017) Розвиток рефлексивної компетентності та суб'єктності як ознак обдарованої особистості майбутнього педагога у ВНЗ. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (2 (88)). С. 118–122. ISSN 2076-6173