Вгору на рівень |
Желанова, В. В (2017) Розвиток рефлексивної компетентності та суб'єктності як ознак обдарованої особистості майбутнього педагога у ВНЗ. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (2 (88)). с. 118-122. ISSN 2076-6173
Дубасенюк, О. А., Вознюк, О. В., Антонова, О. Є., Желанова, В. В, Косигіна, О. В., Мірошниченко, О. А. (2019) Професіографічний підхід у системі вищої освіти: монографія. Інший. О. О. Євенок, Житомир.
Желанова, В. В (2019) Відгук офіційного опонента на дисертацію Процюк Ірини Євгенівни «Формування соціокультурної компетентності майбутніх фармацевтів у процесі гуманітарної підготовки в коледжах», подану до захисту на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук зі спеціальності 13.00.04 – теорія і методика професійної освіти. Галузь знань: Освіта/Педагогіка. Вид-во ЖДУ ім. І.Франка.
Желанова, В. В (2018) Відгук офіційного опонента на дисертацію Шквир Оксани Леонідівни „Теоретичні і методичні засади ступеневої підготовки майбутніх учителів початкової школи до проведення педагогічних досліджень”, представлену на здобуття наукового ступеня доктора педагогічних наук за спеціальністю 13.00.04 – теорія і методика професійної освіти. ЖДУ імені Івана Франка.