![]() | перехід на Верхній рівень |
Ковальова С. М. (2017) Технологія застосування кейс-методу в професійній підготовці вчителя в Україні. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (3 (89)). С. 105–109. ISSN 2076-6173
Ковальова С. М. (2014) РІЗНОМАНІТНІ ПІДХОДИ ДО КЛАСИФІКАЦІЇ КЕЙСІВ. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (74). С. 20–24. ISSN 2076-6173
Ковальова С. М. (2013) ПРОБЛЕМИ ВИКОРИСТАННЯ КЕЙСІВ У ПРОФЕСІЙНІЙ ПІДГОТОВЦІ ВЧИТЕЛЯ В УКРАЇНІ. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (69). С. 93–96. ISSN 2076-6173
Ковальова С. М. (2008) Інноваційні форми та методи професійної кооперативної освіти. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (37). С. 130–132. ISSN 2076-6173
Ковальова С. М. (2005) Сучасні тенденції підготовки майбутнього вчителя у країнах Західної Європи. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (25). С. 171–173. ISSN 2076-6173
Ковальова С. М. (2005) Формування загально-професійних умінь студентів у контексті неперервної освіти. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (22). С. 57–59. ISSN 2076-6173
Ковальова С. М. (2004) Використання комп’ютера для формування комунікативної компетенції студентів немовних ВНЗ. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (19). С. 134–136. ISSN 2076-6173
Ковальова С. М. (2012) Кейс-метод у системі професійної підготовки майбутніх учителів ВНЗ у Великій Британії. Інше. Житомир: Вид-во ЖДУ ім. І. Франка..