Вгору на рівень |
Концедайло, В. В., Вакалюк, Т. А. (2018) Загальна структура методики застосування ігрових симуляторів для формування професійних м’яких компетентностей майбутніх інженерів-програмістів. Звітна наукова конференція Інституту інформаційних технологій і засобів навчання НАПН України: Збірник матеріалів наукової конференції. с. 141-145.
Концедайло, В. В., Вакалюк, Т. А. (2018) Критерії добору ігрових симуляторів для формування професійних компетентностей майбутніх інженерів-програмістів. Інформаційні технології і засоби навчання. (3 (65)). с. 133-151. ISSN https://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/2039/1347
Концедайло, В. В. (2018) Розробка моделі використання ігрових симуляторів для формування професійних компетентностей майбутніх інженерів-програмістів. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. Педагогічні науки (1 (92)). с. 90-96. ISSN 2076-6173
Концедайло, В. В. (2017) Критерії, показники та рівні сформованості професійних м’яких компетентностей майбутніх інженерів-програмістів. Збірник матеріалів V Всеукраїнської науково-практичної конференції молодих учених «Наукова молодь-2017». с. 271-276.
Концедайло, В. В. (2017) Теоретичне обґрунтування моделі застосування ігрових симуляторів у формуванні професійних м’яких компетентностей майбутніх інженерів-програмістів. Актуальні питання сучасної інформатики (5). с. 263-265.
Концедайло, В. В. (2016) Необхідність формування нетехнічних навичок у майбутніх інженерів-програмістів у процесі професійної підготовки. Тези доповідей VIII Міжнародної науково-технічної конференції «Інформаційно-комп’ютерні технології – 2016». с. 238-239.
Концедайло, В. В. (2016) Взаємопов'язаність понять «Серйозні ігри» та симуляції з розробки програмного забезпечення. Актуальні питання сучасної інформатики, 3. с. 123-126.