Вгору на рівень |
Мачушник, О. Л., Ничипорук, Т. О. (2019) Вивчення особливостей інтернет-адикції у юнаків. Актуальні проблеми реформування системи виховання та освіти в Україні: Збірник тез наукових робіт учасників міжнародної науково-практичної конференції (м. Львів, 26-27 квітня 2019 року), І. с. 25-28.
Мачушник, О. Л., Брайткрайц, А. А. (2019) Вивчення причин юнацької невпевненості. Актуальні проблеми реформування системи виховання та освіти в Україні: Збірник тез наукових робіт учасників міжнародної науково-практичної конференції (м. Львів, 26-27 квітня 2019 року), І. с. 21-24.
Мачушник, О. Л. (2019) Вивчення особливостей професійної спрямованості майбутніх психологів. Теорія і практика сучасної психології. Збірник наукових праць, 2 (2). с. 77-81. ISSN 2663-6026
Дмитрієва, С. М., Мачушник, О. Л. (2019) Вивчення рівня емпатійності майбутніх психологів. Вісник КІБіТ (1(39)). с. 13-17.
Мачушник, О. Л., Ножичківська, О. Ю. (2019) Розуміння відповідальності сучасною молоддю. Сучасний вимір психології та педагогіки: Збірник тез наукових робіт учасників міжнародної науково-практичної конференції (м. Львів, 24-25 травня 2019 року). с. 23-26.
Мачушник, О. Л., Полонська, Н. О. (2019) Уявлення сучасних студентів про справедливість. Сучасний вимір психології та педагогіки: Збірник тез наукових робіт учасників міжнародної науково-практичної конференції (м. Львів, 24-25 травня 2019 року). с. 26-29.
Мачушник, О. Л., Дем’янчук, Любов, Заруба, Оксана, Кучинська, Вікторія, Решетар, Марія, Розбіцька, Марія, Титорчук, Тарас (2018) Гендерна диференціація ревнощів як особливого виду емотивного зв’язку. Дослідження психологічних явищ: психологічний пошук магістрантів. – Збірник наукових праць / За ред. О. Л. Мачушник. с. 30-35.
Мачушник, О. Л., Бродацький, Микола, Верніцький, Вячеслав, Вініченко, Яна, Демідова, Мирослава, Макарчук, Оксана, Романюк, Наталія (2018) Дружба в юнацькому віці. Дослідження психологічних явищ: психологічний пошук магістрантів. – Збірник наукових праць / За ред. О. Л. Мачушник. с. 12-16.
Мачушник, О. Л. (2018) Особливості спрямованості майбутніх психологів. Психологічні науки: теорія і практика сучасної науки: Матеріали всеукраїнської науково-практичної конференції, м. Запоріжжя, 17-18 серпня 2018 р.. с. 59-64.
Дмитрієва, С. М., Мачушник, О. Л. (2018) Психологічні детермінанти підліткової тривожності. Вісник (3(37)). с. 13-18.
Мачушник, О. Л. (2018) Психологія художньої творчості: тести для перевірки знань. Навчально-методичний посібник. Психологія художньої творчості: тести для перевірки знань. Навчально-методичний посібник. с. 1-49.
Дмитрієва, С. М., Мачушник, О. Л. (2018) Підліткова агресивність та шляхи її корекції. Теоретичні і прикладні проблеми психології. Збірник наукових праць (1(45)). с. 108-117.
Мачушник, О. Л., Вишнівський, Олександр (2018) Сім’я в уявленні сучасної молоді. Дослідження психологічних явищ: психологічний пошук магістрантів. – Збірник наукових праць / За ред. О. Л. Мачушник. с. 21-24.
Мачушник, О. Л., Горецький, Андрій, Кичкирук, Юлія, Майковець, Дмитро, Меліченко, Владислав, Паращук, Артем, Прокопчук, Анастасія (2018) Читацькі інтереси студентів факультету фізичного виховання і спорту. Дослідження психологічних явищ: психологічний пошук магістрантів. – Збірник наукових праць / За ред. О. Л. Мачушник. с. 24-28.
Мачушник, О. Л., Киричук, М., Корнієцька, Т., Подзюбанчук, І., Ткачук, Н., Якобчук, Л. (2018) Читацькі інтереси юнаків та дівчат. Дослідження психологічних явищ: психологічний пошук магістрантів. – Збірник наукових праць / За ред. О. Л. Мачушник. с. 37-40.
Мачушник, О. Л. (2017) Тестування як форма контролю в курсі «Патопсихологія»: Навчально-методичний посібник. Тестування як форма контролю в курсі «Патопсихологія»: Навчально-методичний посібник. с. 1-39.
Мачушник, О. Л. (2016) Пізнавальна активність як важлива складова професійної підготовки психологів. Наука і освіта. – Психологія і педагогіка (5).
Мачушник, О. Л. (2016) Тестування як форма контролю в курсі «Прикладні методики»: Навчально-методичний посібник. Тестування як форма контролю в курсі «Прикладні методики»: Навчально-методичний посібник. с. 1-66.
Туровська, А., Мачушник, О. Л. (2015) Закоханість в юнацькому віці. Проблеми сучасної психології: збірник наукових праць / За ред. І.В.Фриз. с. 167-171.
Сидорчук, Д., Мачушник, О. Л. (2015) Особливості почуття любові в ранньому юнацькому віці. Проблеми сучасної психології: збірник наукових праць / За ред. І.В.Фриз. с. 149-154.
Мачушник, О. Л. (2014) Інтерес до професії як чинник пізнавальної активності майбутніх психологів. Наука і освіта. Науково-практичний журнал Південного наукового центру НАПН України (5(122)). с. 248-254. ISSN 2311-8466
Мачушник, О. Л. (2014) Пізнавальна активність у контексті психологічного знання. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць Інституту психології ім. Г.С.Костюка НАПН України, 11 (11). с. 73-79. ISSN 2072-4772
Мачушник, О. Л. (2013) Вплив привабливості майбутньої професії на пізнавальну активність студентів. Zbiór raportów naukowych. «Naukowe prace, praktyka, opracowania, innowacje 2013 roku». (30.12.2013 – 31.12.2013) – Zakopane: Wydawca: Sp. z o.o. «Diamond trading tour», 2013. – 124 str.. с. 66-69.
Мачушник, О. Л. (2013) К вопросу о связи познавательной активности и интереса к профессии. Zbiór raportów naukowych. «Nauka I Utworzenie XXI Stulecia: Teoria, Praktyka, Innowacje». (29.11.2013 – 30.11.2013) – Opole: Wydawca: Sp. z o.o. «Diamond trading tour», 2013. – 92 str.. с. 56-57.
Мачушник, О. Л. (2013) Психологические особенности познавательной активности студентов. Материали за 9-а международна научна практична конференция, «Бъдещето въпроси от света на науката», – 2013. (17 – 25 декември 2013). Том 28. Психология и социология. – София: «Бял ГРАД-БГ» ООД – 72 стр., 28. с. 44-45.
Мачушник, О. Л. (2013) Роль успеваемости в оценке познавательной активности студентов. Materiály IX mezinárodní vědecko – praktická konference «Vědecký průmysl evropského kontinentu – 2013». – Díl 22. Psychologie a sociologie: Praha. Publishing House «Education and Science» s.r.o – 104 stran. 27 listopadu – 05 prosinců 2013 roku.. с. 36-38.
Мачушник, О. Л. (2012) Шляхи розвитку пізнавальної активності майбутніх психологів. «Проблеми та перспективи формування інноваційної системи освіти в ХХІ столітті». Матеріали міжнародної науково-практичної конференції. (м. Львів, Україна, 3-4 лютого 2012 року): –. с. 17-18.
Мачушник, О. Л. (2012) Пізнавальна активність як предмет дослідження психологічної науки. Теоретичні та методологічні проблеми сучасної педагогіки та психології. Матеріали міжнародної науково-практичної конференції (м. Одеса, Україна 27-28 січня 2012року).. с. 23-25.
Мачушник, О. Л. (2012) Вивчення пізнавальної активності студентів-психологів. Проблеми сучасної психології: Збірник наукових праць Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Франка, Інституту психології ім. Г. С. Костюка НАПН України / За ред. С. Д. Максименка, Л. А. Онуфрієвої. (18). с. 498-505.
Мачушник, О. Л. (2012) ЕМПІРИЧНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ ЧИННИКІВ ПІЗНАВАЛЬНОЇ АКТИВНОСТІ МАЙБУТНІХ ПСИХОЛОГІВ. Проблеми сучасної психології: Збірник наукових праць Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Франка, Інституту психології ім. Г. С. Костюка НАПН України / За ред. С. Д. Максименка, Л. А. Онуфрієвої (16). с. 696-705.
Мачушник, О. Л. (2012) Експериментальне навчання як засіб розвитку пізнавальної активності майбутніх психологів. Актуальні проблеми психології особистості та міжособистісних взаємин. Матеріали ІV Міжнародної науково-практичної конференції. с. 224-226.
Мачушник, О. Л. (2012) Загальна психологія. Тестові завдання: Навчально-методичний посібник. Загальна психологія. Тестові завдання: Навчально-методичний посібник. – Житомир: ЖДУ імені Івана Франка, 2012. – 76 с.. с. 1-76.
Мачушник, О. Л. (2012) Изучение мотивов учебной деятельности студентов-психологов. Материали за 8-а международна научна практична конференция, «Найновите постижения на европейската наука», – 2012. Том 14. Психология и социология. 7 – 25 юни 2012., 14. с. 53-54.
Мачушник, О. Л. (2012) К вопросу об определении составляющих познавательной активности. Materiály VIII mezinárodní vědecko - praktická konference «Aktuální vymoženosti vědy – 2012». – Díl 15. Psychologie a sociologie: Praha. Publishing House «Education and Science» s.r.o – 80 stran 64-65. 27 června – 05 červenců 2012 roku.. с. 64-65.
Мачушник, О. Л. (2012) ОСОБЛИВОСТІ ПІЗНАВАЛЬНОЇ АКТИВНОСТІ СТУДЕНТІВ- ПСИХОЛОГІВ. Актуальні проблеми практичної психології. Збірник наукових праць. с. 347-351.
Мачушник, О. Л. (2012) Особенности мотивации студентов-психологов. Materiały Miedzynarodowej Naukowi-Praktycznej Konferencji Innowacje i badania naukowe, jak rόwnież ich zastosowanie w praktyce / (29.05.2012 – 31.05.2012).. с. 26-28.
Мачушник, О. Л. (2012) Шляхи розвитку пізнавальної активності студентів-психологів у навчальній діяльності. Актуальні проблеми практичної психології: Матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції (29 березня 2012 р.). с. 284-288.
Мачушник, О. Л. (2011) ДОСЛІДЖЕННЯ ПІЗНАВАЛЬНОЇ АКТИВНОСТІ СТУДЕНТІВ-ПСИХОЛОГІВ. ІІ Міжнародна науково-практична конференція «Генеза буття особистості» (19-20 грудня 2011 року), ІІ. с. 277-280.
Мачушник, О. Л. (2011) До питання про дослідження пізнавальної активності майбутніх психологів. Психолого-педагогічні проблеми сучасності:шляхи розвязання та новітні перспективи. Матерали міжнародної науково-практичної конференції (м.Львів, україна 16-17 грудня 2011 р).. с. 33-35.
Мачушник, О. Л. (2011) Дослідження особливостей пізнавальної активності майбутніх психологів. Педаготгіка і психологія: наука, освіта. інновації: Матеріали міжнародної науково-практичної конференції. с. 21-22.
Мачушник, О. Л. (2011) Проблема формування пізнавальної активності майбутніх психологів у процесі їх професійної підготовки. Роль та місце психолого-педагогічної підготовки в професійному розвитку та становлення особистості сучасного фахівця в умовах євроінтеграції: Матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю. с. 49-51.
Мачушник, О. Л. (2010) Пізнавальна активність та мотиви навчання у вузі. Індивідуально-психологічні якості особистості майбутніх психологів та їх динаміка у період порфесійної підготовки: Матеріали міжнародної науково-практичної конференції молодих учених та студентів.
Мачушник, О. Л. (2010) Пізнавальна активність у контексті професійної підготовки майбутніх психологів. Проблема становлення та самореалізації творчої особистості майбутніх фахівців гуманітарного спрямування:зміст, форма та методи підготовки:Матеріали Всеукраїнської наукоао-практичної конференції.
Мачушник, О. Л. (2010) Мотивація і мотиви учбової діяльності та пізнавальної активності студентів. Детермінанти поведінки і діяльності людини: психологічний аспект// Збірник матеріалів Всеукраїнської науково-практичної конференції. с. 219-223.
Мачушник, О. Л. (2010) Експериментальне дослідження чинників пізнавальної активності. Актуальні проблеми практичної психології. збірник накових праць., 1. с. 268-271.
Мачушник, О. Л. (2009) Пізнавальна активність особистості як проблема педагогічної психології. Матеріали Третьої Міжнародної наково-практичної конференції "Конкурентоспроможність в умовах глобалізації: реалії, проблеми та перспективи".
Мачушник, О. Л. (2009) Ціннісні орієнтації майбутніх психологів у контексті професійної освіти. Наукові дослідження - теорія та експеримент 2009: Матеріали п'ятої Міжнародної науково-практичної конференції, 3. с. 161-164.
Мачушник, О. Л. (2008) ЕМПІРИЧНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ ЧИННИКІВ ПІЗНАВАЛЬНОЇ АКТИВНОСТІ МАЙБУТНІХ ПСИХОЛОГІВ. Конкурентоспроможність в умовах глобалізації: реалії, проблеми та перспективи: Матеріали другої міжнародної науково-практичної конференції / За ред. Саух І. В.. с. 329-331.
Мачушник, О. Л. (2005) РОЗВИТОК ПІЗНАВАЛЬНОЇ АКТИВНОСТІ МАЙБУТНІХ ПСИХОЛОГІВ У ПРОЦЕСІ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ. Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова. Серія № 12. Психологічні науки. Зб. наукових праць (4 (28)). с. 70-74.
Мачушник, О. Л. (2005) Ставлення студентів до обраного фаху як чинник їх пізнавальної активності. Проблеми загальної та педагогічної психології: Збірник наукових праць Інституту психології ім. Г. С. Костюка АПН України / За ред. С. Д. Максименка, VII (1). с. 195-202.
Мачушник, О. Л. (2004) Мотиви учбової діяльності як чинники пізнавальної активності студентів. Матеріали Першої науково-практичної конференції "Науковий потенціал світу 2004", 54. с. 19-21.
Мачушник, О. Л. (2004) РОЛЬ ПІЗНАВАЛЬНОЇ АКТИВНОСТІ У ПРОЦЕСІ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ПСИХОЛОГІВ. Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова. – Серія № 12. Психологія: Зб. наукових праць. (2 (26)). с. 245-250.
Мачушник, О. Л. (2003) ПІЗНАВАЛЬНА АКТИВНІСТЬ ЯК ЧИННИК УСПІШНОСТІ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНЬОГО ПСИХОЛОГА. Психолого-педагогічні засади професійного становлення особистості практичного психолога і соціального педагога в умовах вищої школи. – Матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції (27-28 лютого 2003 р.), ІІІ. с. 220-225.
Мачушник, О. Л. (2003) Пізнавальна активність як психологічна проблема. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (13). с. 257-259.
Мачушник, О. Л. (2003) Розвиток пізнавальної активності студентів-психологів в процесі професійної підготовки. ВІСНИК: Збірник наукових статей Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова.
Мачушник, О. Л. (2002) Пізнавальна активність особистості: історія вивчення проблеми. Вісник: Збірник наукових статей викладачів, докторантів та аспірантів Київського національного педагогічного університету імені М.П.Драгоманова. с. 20-23.
Мачушник, О. Л. (2001) Дослідження особливостей формування моральних якостей чесності і правдивості у першокласників. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (8). с. 88-92.
Король, Л. М., Мачушник, О. Л. (2001) Психологічні основи організації морального виховння сучасних школярів. Спрямованість особистості сучасних школярів. Збірник наукових праць. / За ред. О. Л. Музики, Л. М. Король.. с. 14-23.
Бутузова, Л. П., Мачушник, О. Л. (2019) Методичні матеріали з курсу «Психологія педагогічної діяльності». [Навчальний матеріал]
Дмитрієва, С. М., Максимець, С. М., Дубравська, Н. М., Фриз, І. В., Сидоренко, Н. І., Стахова, О. О., Мачушник, О. Л., Бутузова, Л. П. (2016) Особистість: практичні засади вивчення. Том 2. Навчально-методичний посібник. [Навчальний матеріал]