Вгору на рівень |
Мокіна, А. Г. (2014) Наочність у навчанні старших дошкільників усного англійського мовлення. Початкова школа. с. 25-28.
Мокіна, А. Г. (2013) Educational force of storytelling. Молодь України в контексті міжкультурної комунікації: матеріали Х Всеукраїнської студентської науково-практичної конференції: тези доповідей, Дніпропетровськ, 2 квітня 2013 р.. с. 293-294.
Мокіна, А. Г. (2013) Storytelling as a teaching tool with kindergarteners. Global English – Global Decisions. XVIII TESOL – Ukraine National Conference. April 12–13, 2013. Book of papers. с. 216-217.
Бігич, О. Б., Мокіна, А. Г. (2013) ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНЕ НАВЧАННЯ СТАРШИХ ДОШКІЛЬНИКІВ АНГЛОМОВНОГО АУДІЮВАННЯ З ВИКОРИСТАННЯМ МУЛЬТИМЕДІЙНОЇ ПРЕЗЕНТАЦІЇ. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (72). с. 66-70. ISSN 2076-6173
Мокіна, А. Г. (2013) Особливості мотивації старших дошкільників у вивченні іноземних мов. Міжнародна наукова практична конференція “Україна і світ: діалог мов та культур”: тези доповідей, Київ 3–5 квітня 2013 р.. с. 551-553.
Мокіна, А. Г. (2012) Розповідь у навчанні іноземної мови дітей дошкільного віку. Перспективи раннього навчання іноземних мов в Україні та за кордоном: монографія / за ред. І. В. Самойлюкевич. с. 333-341.
Жуковська, В. В., Мокіна, А. Г. (2008) Особливості сполучуваності дієслів комунікація в текстах різних функціональних стилів. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (41). с. 164-168.