ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНЕ НАВЧАННЯ СТАРШИХ ДОШКІЛЬНИКІВ АНГЛОМОВНОГО АУДІЮВАННЯ З ВИКОРИСТАННЯМ МУЛЬТИМЕДІЙНОЇ ПРЕЗЕНТАЦІЇ

Бігич О. Б., Мокіна А. Г. (2013) ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНЕ НАВЧАННЯ СТАРШИХ ДОШКІЛЬНИКІВ АНГЛОМОВНОГО АУДІЮВАННЯ З ВИКОРИСТАННЯМ МУЛЬТИМЕДІЙНОЇ ПРЕЗЕНТАЦІЇ. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (72). pp. 66-70. ISSN 2076-6173

[img]
Preview
Text
Download (249kB) | Preview

Abstract

У статті охарактеризовано художньо-мовленнєву діяльність шестирічних дітей рідною мовою. Визначено, що успішність перебігу іншомовного слухання й говоріння залежить від характеру опор і орієнтирів, які мають у своєму розпорядженні учні. Наголошено, що засобами формування компетентності в аудіюванні на початковому ступені навчання іноземної мови слугують візуально- зображальна наочність і фабульні розповіді. Представлено результати експериментального навчання на виявлення впливу візуально-зображальної наочності на перебіг процесу англомовного аудіювання старших дошкільників.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: старші дошкільники, аудіювання, розповідання, наочність, мультимедійна презентація.
Subjects: L Education > LB Theory and practice of education
Depositing User: Users 2944 not found.
Date Deposited: 19 Feb 2014 08:37
Last Modified: 15 Aug 2015 05:47
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/10642

Actions (login required)

View Item View Item