Ресурси де є Автор Моісеєнко О. Ю.

перехід на Верхній рівень
Виберіть формат: [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Групувати за: Тип ресурсу | Не групувати
Кількість ресурсів: 2.

Моісеєнко О. Ю. (2011) Етнокультурні особливості вербальних та невербальних засобів реалізації апеляцій в англомовній рекламі брендів країн східної африки. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (56). С. 131–135.

Моісеєнко О. Ю. (2010) Особливості концептуалізації rites of passage в англомовній картині світу народів східної африки. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (51). С. 57–61.

Цей список був створений Mon Jun 23 20:05:08 2025 EEST.