Вгору на рівень |
Опанащук, Ю. Я. (2024) Засоби державного регулювання якості послуг підприємств сфери туризму: теоретичний синтез. Юридична Україна (7). с. 18-24. ISSN 2308-9636
Опанащук, Ю. Я., Сущенко, О. А. (2023) Світовий ринок ділового туризму: проблеми та перспективи розвитку. Вісник Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна. Серія «Міжнародні відносини. Економіка. Країнознавство. Туризм» (18). с. 84-89. ISSN 2310-9513
Опанащук, Ю. Я. (2022) Культурний туризм в парадигмі національних державотворчих процесів. In: Інтеграція науки і освіти: розвиток культурних і креативних індустрій.
Махортов, Ю. О., Опанащук, Ю. Я., Безбородих, С. М., Мороз, В. П., Мороз, Я. Е. (2022) Шляхи розвитку готельно-ресторанного бізнесу в період післявоєнної відбудови України. Проблеми інноваційно-інвестиційного розвитку. Серія «Економіка та менеджмент» (28). с. 120-128. ISSN 2224-1213
Опанащук, Ю. Я., Колісниченко, Т. О., Вергун, А. М. (2021) Світові досягнення та інноваційні технології в сучасному туристичному та готельно-ресторанному бізнесі. Проблеми інноваційно-інвестиційного розвитку (27). с. 57-66.
Богославець, О. Г., Ілляшенко, І. О., Опанащук, Ю. Я., Царук, В. В., Юрченко, К. М. (2021) Протекційні заходи держави для підтримки туристичного бізнесу в умовах пандемії: світовий досвід та українські реалії. Експерт: парадигми юридичних наук і державного управління (2 (14)). с. 130-144. ISSN 2617-9660
Опанащук, Ю. Я. (2020) Концепт «культурний туризм» в парадигмі національних державотворчих процесів. In: Міжнародна науково-практична конференція «Адміністративно-територіальні та економічно-просторові кордони регіонів», 19-20 березня 2020 р., КНЕУ.
Опанащук, Ю. Я. (2020) Туристичний бізнес в Україні: стан та перспективи розвитку. Стратегія економічного розвитку України (46). с. 181-188. ISSN 2415-7112
Опанащук, Ю. Я., Богословець, О. Г. (2019) Підвищення інвестиційної привабливості туристичної галузі Закарпатської області. Вчені записки (20). с. 193-210. ISSN 2415-8518
Опанащук, Ю. Я. (2017) Теоретико-методологічні основи дослідження корпоративної культури як управлінського ресурсу в індустрії гостинності. Причорноморські економічні студії (22). с. 104-108. ISSN 2524-0897