Вгору на рівень |
Присяжнюк, Т. А. (2010) Застосування елементів структурно-логічного мислення до розв’язання задач засобами низхідного проектування. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (49). с. 110-117.
Присяжнюк, Т. А. (2010) Использование математических знаний для оптимизации решения олимпиадных задач с программирования. Перспектива: сборник статей IV Международной научно-практической Интернет-конференции. Вып. 4-2.. с. 140-145.
Присяжнюк, Т. А. (2010) Оптимізація розв’язання задач з програмування засобами математики. Комп’ютер в школі та сім’ї (3 (83)). с. 16-17.
Присяжнюк, Т. А. (2009) Структуроване мислення – наслідок структурного програмування. Формування інформаційної компетентності студентів у процесі навчання природничо-математичних дисциплін// Матеріали регіонального науково-методичного семінару.. с. 133-145.
Присяжнюк, Т. А. (2009) Сутність поняття “логічне мислення”. Проблеми та перспективи наук в умовах глобалізації: матеріали V Всеукраїнської наукової конференції.. с. 104-107.
Присяжнюк, Т. А. (2009) Тісний зв’язок математики та інформатики: на яких уроках та в якому віці потрібно починати розвиток логічного мислення? Актуальні проблеми математики та методики її викладання: Збірник наукових праць.. с. 50-56.
Тарасов, В. Г., Ніздрай, Л. П., Присяжнюк, Т. А. (2007) Естетика математичного пошуку. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (31). с. 60-62.