![]() | перехід на Верхній рівень |
Присяжнюк Т. А. (2010) Застосування елементів структурно-логічного мислення до розв’язання задач засобами низхідного проектування. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (49). С. 110–117.
Присяжнюк Т. А. (2010) Использование математических знаний для оптимизации решения олимпиадных задач с программирования. Перспектива: сборник статей IV Международной научно-практической Интернет-конференции. Вып. 4-2.. С. 140–145.
Присяжнюк Т. А. (2010) Оптимізація розв’язання задач з програмування засобами математики. Комп’ютер в школі та сім’ї (3 (83)). С. 16–17.
Присяжнюк Т. А. (2009) Структуроване мислення – наслідок структурного програмування. Формування інформаційної компетентності студентів у процесі навчання природничо-математичних дисциплін// Матеріали регіонального науково-методичного семінару.. С. 133–145.
Присяжнюк Т. А. (2009) Сутність поняття “логічне мислення”. Проблеми та перспективи наук в умовах глобалізації: матеріали V Всеукраїнської наукової конференції.. С. 104–107.
Присяжнюк Т. А. (2009) Тісний зв’язок математики та інформатики: на яких уроках та в якому віці потрібно починати розвиток логічного мислення? Актуальні проблеми математики та методики її викладання: Збірник наукових праць.. С. 50–56.
Тарасов В. Г., Ніздрай Л. П., Присяжнюк Т. А. (2007) Естетика математичного пошуку. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (31). С. 60–62.