![]() | перехід на Верхній рівень |
Русецька О. Б. (2014) Лексико-семантичні особливості мови періодики XXI ст. (на матеріалі житомирської преси). лексика, розмовна лексика, книжна лексика, жаргонізми, дифузія., 56. С. 69–72.
Русецька О. Б. (2014) Структурна та мовна організація сучасної друкованої реклами. Український іформаційний простір: Науковий журнал Інституту журналістики і міжнародних відносин Київського національного університету культури і мистецтв. С. 306–311.
Русецька О. Б. (2014) Структурна та мовна організація сучасної друкованої реклами. Український інформаційний простір: Науковий журнал Інституту журналістики і міжнародних відносин КНУКіМ/гол. ред. М. С. Тимошик. (2). С. 306–311.
Русецька О. Б. (2014) Типологія та стан редагування помилок у сучасних книжкових виданнях. Наукові записки Інституту журналістики Київського національного університету імені Т. Г. Шевченка., 55. С. 146–150.
Русецька О. Б. (2008) Мовна ситуація в телеефірі. Вісник Київського міжнародного університету (Журналістика, медіалінгвістика, кіно телемистецтво) (7). С. 122–127.