![]() | перехід на Верхній рівень |
Слоньовська О. Б. (2017) Особливості підготовки вчителів України та Туреччини в контексті євроінтеграції. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (1 (87)). С. 153–157. ISSN 2076-6173
Слоньовська О. Б. (2013) Особливості аспектів міжкультурної комунікації. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (70). С. 182–185. ISSN 2076-6173
Слоньовська О. Б. (2011) Компаративний аспект полікультурної освіти вчителів гуманітарного профілю Канади та України. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (60). С. 129–133. ISSN 2076-6173
Слоньовська О. Б. (2009) Значення міжнародного співробітництва в забезпеченні якісної освіти. Українська полоністика (6). С. 128–132.
Слоньовська О. Б. (2007) Зміст освіти в державних школах США. Українська полоністика (3-4). С. 165–169.
Слоньовська О. Б. (2007) Теоретичні засади багатокультурності та світовий досвід. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (32). С. 82–86.
Слоньовська О. Б. (2011) Соціальні та педагогічні умови розвитку полікультурної освіти майбутніх учителів Канади. In: ХХ століття – етнонаціональний вимір та проблеми Голокосту: збірник наукових праць за матеріалами міжнародної науково-практичної конференції, 22–23 жовтня 2010 р., Житомир.
Слоньовська О. Б. (2011) Полікультурна освіта майбутніх учителів гуманітарних дисциплін у вищих навчальних закладах Канади. Кандидатська thesis, Житомирський державний університет імені Івана Франка.
Слоньовська О. Б. (2017) Відгук офіційного опонента на дисертацію Кючюк Джамілі Рустам Кизи „Організаційно-педагогічні умови підготовки вчителів у вищих навчальних закладах Республіки Туреччина в умовах інтеграційних процесів (друга половина ХХ – початок ХХІ століття)” на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук із спеціальності 13.00.01 – загальна педагогіка та історія педагогіки. ЖДУ ім. І.Франка.