Елементи, в яких автор: "Слюсар, М. В."

Вгору на рівень
Експорт в [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Група по: Тип елементу | Немає групування
Число елементів: 9.

Слюсар, В. М., Соколовський, О. Л., Слюсар, М. В. (2024) PR-діяльність духовного управління мусульман України «Умма». Contemparary International Relations: Topical Highlightss of Theory and Practice, 4. с. 28-49.

Іщук, О. В., Світельський, М. М., Матковська, С. І., Слюсар, М. В., Ковальчук, І. І. (2024) Сучасний стан та тенденції розвитку аквакультури ракоподібних. Український журнал природничих наук (7). с. 18-24. ISSN 2786-6335

Слюсар, В. М., Shkil, L. L., Слюсар, М. В. (2021) Substantive approach to the definition of "advertising": philosophical and communicative aspect. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. Філософські науки (90). с. 103-112. ISSN 2663-7650

Слюсар, М. В. (2021) Міфотворчість засобами реклами у філософії Ролана Барта. In: Ціннісні орієнтири в сучасному світі: теоретичний аналіз та практичний досвід: збірник тез ІІІ Міжнародної науково-практичної конференції, 13-14 травня 2021 року, Тернопіль : Вектор.

Поліщук, О. П., Ковтун, Н. М., Венцель, Н. В., Коваленко, О. В., Слюсар, М. В. (2020) Культурні практики в епоху інформаційного суспільства: український контекст. In: Формування концепції цифровізації як чинник розвитку креативності особистості та її вплив на розвиток людського й соціального капіталу, 27-28 листопада 2020, Запоріжжя.

Поліщук, О. П., Слюсар, М. В. (2020) Інтернет-мем і його гедоністична функція в ситуації невизначеності й ризиків повсякденного життя сучасної людини. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. Філософські науки (87). с. 76-85. ISSN 2663-7650

Слюсар, В. М., Слюсар, М. В. (2020) Реклама как социальное явление в обществе мультиверсума. In: Интеллектуальная культура Беларуси: духовно-нравственные традиции и тенденции инновационного развития : материалы Пятой междунар. науч. конф., 19–20 ноября 2020 г., Минск : Четыре четверти.

Слюсар, М. В. (2018) Міфотворчість в комунікативному просторі: до питання концептуалізації проблеми. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. Філософські науки (1 (84)). с. 71-75. ISSN 2076-6173

Слюсар, М. В. (2018) Міфічне та міфізація в медіа просторі і рекламі: теоретико-методологічні проблеми. Українська полоністика (15). с. 76-84. ISSN 2220-4555

Цей список був створений у Fri Nov 22 06:02:57 2024 EET.