Вгору на рівень |
Шутько, В. В., Могильна, Р. Я., Халимон, І. Й. (2020) Роль студентської наукової проблемної групи у підготовці вчителів-мовників, які вивчають англійську мову як спеціалізацію. Теорія і практика навчання іноземних мов.
Халимон, І. Й., Шевченко, С. І., Штепура, А. П. (2015) Дослідження сприйняття образу вчителя іноземної мови за допомогою метафори. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (4 (82)). с. 77-82. ISSN 2076-6173
Халимон, І. Й. (2008) Інтегративний курс з теорії іноземної мови як засіб формування професійної компетентності майбутнього вчителя з другої спеціальності "іноземна мова". ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (41). с. 153-157.