Вгору на рівень |
Шарненкова, Т. О. (2017) Організація самоосвіти вчителя у вітчизняній теорії і практиці (кінець ХІХ –перша третина ХХ ст.). PhD thesis, Житомирський державний університет.
Шарненкова, Т. О. (2017) Організація самоосвіти вчителя у вітчизняній теорії і практиці (кінець ХІХ –перша третина ХХ ст.). Автореферат thesis, Житомирський державний університет.
Шарненкова, Т. О. (2015) Допоміжні форми самоосвіти вчителів у першій третині ХХ ст. Проблеми освіти: збірник наукових праць (84). с. 346-350.
Шарненкова, Т. О. (2015) Організація діяльності курсів підвищення кваліфікації вчителів в Україні другої половини XIX – першої половини XX століття. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (77). с. 158-162. ISSN 2076-6173
Шарненкова, Т. О. (2014) Роль педагогічних бібліотек та періодичних видань для самоосвіти вчителя кінця ХІХ – поч. ХХ ст. Андрагогічний вісник: Наукове електронне періодичне видання (5). с. 237-245.
Шарненкова, Т. О. (2013) ВИДАВНИЧА ДІЯЛЬНІСТЬ ВІТЧИЗНЯНОЇ ПРОГРЕСИВНОЇ ІНТЕЛІГЕНЦІЇ У ДРУГІЙ ПОЛОВИНІ ХIХ СТ. ТА ЇЇ РОЛЬ У РОЗВИТКУ ОСВІТИ ТА САМООСВІТИ. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (70). с. 130-133. ISSN 2076-6173
Шарненкова, Т. О. (2013) ПОГЛЯДИ М. КОРФА НА САМООСВІТУ ВЧИТЕЛЯ. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (69). с. 251-254. ISSN 2076-6173
Шарненкова, Т. О. (2013) САМООСВІТНЯ ДІЯЛЬНІСТЬ УЧИТЕЛЯ В ІСТОРИЧНОМУ АСПЕКТІ. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (71). с. 152-156. ISSN 2076-6173
Шарненкова, Т. О. (2012) Професійно-педагогічна майстерність учителя у спадщині вітчизняних педагогів другої половини ХІХ – початку XX століття. Естетичне виховання дітей та молоді: теорія, практика, перспективи розвитку: збірник наукових праць / за ред. О. А. Дубасенюк, Н. Г. Сидорчук. с. 167-173.