Елементи, в яких Відділ: "Інститут іноземної філології > Кафедра іноземних мов і новітніх технологій навчання" та Рік: 2013

Вгору на рівень
Експорт в [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Група по: Автори | Тип елементу | Немає групування
Число елементів: 41.

Стаття

Андрійчук, Н. М. (2013) Психолого-педагогічний супровід дітей з вадами зору в умовах інклюзивної освіти. Соціально-психологічні проблеми тифлопедагогіки [Текст] : збірник наукових праць. Вип. 9 (17). с. 5-13.

Андрійчук, Н. М. (2013) ТВОРИ ДЕТЕКТИВНОГО ЖАНРУ ЯК ЗАСІБ НАВЧАННЯ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ СТУДЕНТІВ МОЛОДШИХ КУРСІВ СПЕЦІАЛІЗОВАНИХ ВНЗ. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (71). с. 157-161. ISSN 2076-6173

Андрійчук, Н. М. (2013) Текстуальні засоби реалізації сюжетного зміщення в британських детективних оповіданнях (на матеріалі новели Г.К. Честертона "Злочин комуніста"). Вісник Черкаського університету, 5 (258). с. 91-98.

Андрійчук, Н. М. (2013) Текстуальні засоби реалізації сюжетного зміщення в британських детективних оповіданнях (на матеріалі новели Г.К. Честертона «Злочин комуніста»). Вісник Черкаського університету. Серія «Філологічні науки». с. 91-97.

Андрійчук, Н. М. (2013) Формування лінгвосоціокультурної компетенції студентів молодших курсів спеціалізованих ВНЗ на заняттях з домашнього читання (на матеріалі оповідання А.Крісті «Дивний жарт»). Studia Germanica et Romanica: Іноземні мови. Зарубіжна література. Методика викладання: [науковий журнал / голов. ред. В.Д. Каліущенко]. с. 117-125.

Білошицька, Т. Ю. (2013) Личностные характеристики педагога как консультанта. Вектор науки, 2 (13). с. 50-54.

Білошицька, Т. Ю. (2013) ОСОБЛИВОСТІ РОБОТИ КЛАСНОГО КЕРІВНИКА В СУЧАСНИХ УМОВАХ. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (70). с. 111-115. ISSN 2076-6173

Білошицька, Т. Ю. (2013) Педагогічне консультування сім’ї у спадщині А.C. Макаренка. Педагогічні науки : теорія, історія, інноваційні технології (3(29)). с. 169-176.

Білошицька, Т. Ю. (2013) Порівняльний аналіз психологічного та педагогічного консультування. Педагогічний дискурс : зб. наук. праць (14). с. 73-78. (Неопублікований)

Біляк, І. В. (2013) Особливості функціонування мовної гри в англомовному новинному медіатексті. Науковий вісник Харківського національного університету ім. В.Н. Каразіна. с. 37-42.

Білінський, Д. Ю. (2013) Зародження пасивних конструкцій в давньоанглійській мові. Мови та літератури у полікультурному суспільстві. Збірник наукових праць / За заг. ред. д.п.н., професора Соколової І.В., к.філол.н., доцента Бумбур Ю.М..

Вольницька, Д. О. (2013) Порівняльний аспект інверсії та топікалізації у середньоанглійській мові на матеріалі «The Canterbury Tales» Дж. Чосера. Cучасні напрямки лінгвістичних досліджень міжкультурної комунікації та методики викладання іноземних мов: Збірник наукових праць / За заг. ред. В. В. Жуковської, О. А. Черниш. с. 90-95.

Вольницька, Д. О. (2013) Структурні особливості іменної фрази у сучасній англійській мові. Studia Philologica (3). с. 78-85.

Вольницька, Д. О. (2013) Топікалізація у середньоанглійській мові. «Проблеми філології в педагогічному дискурсі: Збірник наукових праць (за матеріалами семінарів, проведених Експериментально-тематичним центром навчальної та науково-дослідницької діяльності ЖДУ ім. І. Франка.

Консевич, М. С. (2013) Прагматика мовленнєвої поведінки комунікантів у мультисторонній інтеракції. Studia Philologica (2). с. 74-79.

Кузнєцова, І. В., Пилипчук, В. В. (2013) НЕРЕГУЛЯРНІ СПОСОБИ ВИРАЖЕННЯ ТЕКСТОВОЇ КАТЕГОРІЇ "КОНТИНУУМ". Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (67). с. 207-211. ISSN 2076-6173

Кузнєцова, І. В. (2013) Некоторые прагматические особенности озаглавливания как черта авторского стиля. Личность, речь, юридическая практика: Сб. науч. тр. ХVI Международной научно-методической конференции. с. 113-118.

Кузнєцова, І. В. (2013) Некоторые текстовые особенности актуализации дополнительного смысла в современном англоязычном романе. Личность, речь, юридическая практика: Сб. науч. тр. ХVI Международной научно-методической конференции. с. 108-113.

Кузнєцова, Г. В. (2013) Сучасний підхід до аналізу англомовного художнього тексту у вищій школі: постановка питання. Міжнародний науковий вісник: збірник наукових статей за Матеріалами XXV Міжнародної науково-практичної конференції “Інноваційний потенціал європейської вищої школи у глобалізаційних трансформаціях ХХІ століття”. с. 233-239.

Левківська, К. В. (2013) Досвід педагогічних інновацій загальноосвітніх навчальних закладів Житомира. Збірник тез наукових робіт учасників міжнародної науково-пратичної конференції “Актуальні проблеми педагогіки і психології”. с. 52-55.

Левківська, К. В. (2013) Проектування моделі впровадження організаційно-педагогічних умов реалізації ціннісних засад діяльності інноваційних навчальних закладів. Сучасні тенденції розвитку педагогічних та психологічних наук : Збірник тез наукових робіт учасників Міжнародної науково-практичної конференції. с. 12-14.

Левківська, К. В. (2013) Проектування моделі впровадження організаційно-педагогічних умов реалізації ціннісних засад діяльності інноваційних навчальних закладів. Сучасні тенденції розвитку педагогічних та психологічних наук : Збірник тез наукових робіт учасників Міжнародної науково-практичної конференції. с. 12-14.

Макаревич, О. О. (2013) Гносеологічний аспект сучасної космології: погляд на проблему в рамках релятивістських теорій і антропного принципу. Збірник матеріалів V Всеукраїнської науково-теоретичної конференції молодих науковців науковців «Актуальні проблеми сучасної філософії та науки у глобалізованому світі». с. 35-37.

Макаренко, Н. В. (2013) Вплив інтернет залежності на психічне здоров’я учнівської молоді. збірник наукових статей студентів «Сучасні проблеми психології». с. 65-70.

Макаренко, Н. В. (2013) Критика концепції технократизму через призму XX століття. Актуальні проблеми сучасної філософії та науки у глобалізованому світі. с. 210-213.

Макаренко, Н. В. (2013) Композиційні особливості німецькомовних оголошень про роботу. Збірник матеріалів V Міжнародної науково-практичної конференції студентів, аспірантів і молодих науковців «Сучасні напрямки лінгвістичних досліджень» міжкультурної комунікації та навчання іноземної мови в умовах соціокультурної освіти від 22 березня 2013. с. 316-318.

Мисечко, О. Є. (2013) З історії Уіло – першого спеціалізованого навчального закладу професійної іншомовної освіти в Україні. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (67). с. 30-35. ISSN 2076-6173

Мокіна, А. Г. (2013) Educational force of storytelling. Молодь України в контексті міжкультурної комунікації: матеріали Х Всеукраїнської студентської науково-практичної конференції: тези доповідей, Дніпропетровськ, 2 квітня 2013 р.. с. 293-294.

Мокіна, А. Г. (2013) Storytelling as a teaching tool with kindergarteners. Global English – Global Decisions. XVIII TESOL – Ukraine National Conference. April 12–13, 2013. Book of papers. с. 216-217.

Мокіна, А. Г. (2013) Особливості мотивації старших дошкільників у вивченні іноземних мов. Міжнародна наукова практична конференція “Україна і світ: діалог мов та культур”: тези доповідей, Київ 3–5 квітня 2013 р.. с. 551-553.

Очковська, А. П. (2013) The Development of English Perfect Constructions: structure and semantics. матеріали І Міжнародної студентської інтернет-конференції «Англійська мова в міждисциплінарному контексті безперервної освіти».

Очковська, А. П. (2013) Структурна будова речень з перфектними конструкціями (на матеріалі середньоанглійської мови). матеріали VІІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції «Перший крок у науку», 3. с. 255-259.

Очковська, А. П. (2013) Структурні особливості перфектних конструкцій в ранньоновоанглійській мові. V Міжнародна науково-практична конференція студентів, аспірантів та молодих науковців "СУЧАСНІ НАПРЯМКИ ЛІНГВІСТИЧНИХ ДОСЛІДЖЕНЬ МІЖКУЛЬТУРНОЇ КОМУНІКАЦІЇ ТА НАВЧАННЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ В УМОВАХ СОЦІОКУЛЬТУРНОЇ ОСВІТИ".

Радкевич, В. В. (2013) Прагма-гендерный аспект изучения диалога в художественной литературе. Личность, речь и юридическая практика : Cборник научных трудов международной научно-методической конференции (16). с. 180-183.

Сардак, О. В. (2013) ЛІНГВІСТИЧНА ФІЛОСОФІЯ ЛЮДВІГА ВІТГЕНШТЕЙНА. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (70). с. 218-220. ISSN 2076-6173

Сардак, О. В. (2013) ЛЮДВІГ ВІТГЕНШТЕЙН І ЙОГО ''МОВНІ ІГРИ''. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (71). с. 270-272. ISSN 2076-6173

Сердійчук, Л. П. (2013) СТРАТЕГІЯ ПОЗИТИВНОЇ САМОПРЕЗЕНТАЦІЇ В АВТОБІОГРАФІЯХ ЛАУРЕАТІВ НОБЕЛІВСЬКОЇ ПРЕМІЇ. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (69). с. 308-311. ISSN 2076-6173

Шилюк, В. В. (2013) Формування граматичної компетенції учнів середнього етапу ЗНЗ на основі віршованого матеріалу. збірник матеріалів V Міжнародної науково-практичної конференції студентів, аспірантів і молодих науковців (22 березня 2013 року).

Книга

Кузнєцова, І. В., Кузнєцова, Г. В. (2013) English for Students of Philology (Англійська мова для студентів-філологів): Методичні рекомендації. Житомир: Вид-во ЖДУ ім. І . Франка.

Навчальний матеріал

Кузнєцова, І. В., Кузнєцова, Г. В. (2013) English for Students of Philology (Англійська мова для студентів-філологів). [Навчальний матеріал]

Кузнєцова, Г. В. (2013) ENGLISH FOR STUDENTS OF HISTORY Методичні рекомендації з англійської мови для студентів історичного факультету (ОКР – «Магістри»). [Навчальний матеріал]

Цей список був створений у Sun Dec 22 13:31:39 2024 EET.