Вгору на рівень |
Євченко, В. В. (2004) Recent modifications of the functional and communicative characteristics of english modals. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (17). с. 143-146. ISSN 2076-6173
Євченко, В. В., Сидоренко, С. І. (2004) Використання домашнього читання як засобу формування комунікативної компетенції студентів. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (19). с. 108-112. ISSN 2076-6173
Березенська, Л. І., Гуманкова, О. С., Козловська, О. І. (2004) Автентичний текст – основа формування соціокультурної компетенції учнів загальноосвітньої школи. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (17). с. 9-10.
Березенська, Л. І., Добржанська, В. В. (2004) Професійно-методичне наставництво в європейському вимірі. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (19). с. 47-50. ISSN 2076-6173
Калініна, Л. В., Самойлюкевич, І. В. (2004) Професійна підготовка майбутнього вчителя іноземних мов у контексті європейський вимог. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (19). с. 129-133. ISSN 2076-6173
Калініна, С. С. (2004) The Functions of Computer Assisted Language Learning in Formation of Linguistic and Communicative Competences. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (17). с. 19-21.
Михайлова, О. С. (2004) Науково-теоретичні засади соціокультурного виховання у середній школі. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (17). с. 24-27.
Михайлова, О. С. (2004) Формування особистості старшого школяра у процесі вивчення іноземної мови. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (19). с. 179-183.
Осінська, І. С. (2004) Проблема готовності майбутніх учителів до формування творчої особистості учнів. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (19). с. 194-197.
Пащук, В. С. (2004) Civic Engagement Through Movies Reviews. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (17). с. 3-4.
Петранговська, Н. Р. (2004) Сучасні вимоги до професійної підготовки фахівця немовного профілю в рамках загальноєвропейських рекомендацій з іноземної мови у немовних вищих навчальних закладах. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (19). с. 202-207.
Самойлюкевич, І. В., Березенська, Л. І., Калініна, Л. В. (2004) Використання казки як автентичного іншомовного тексту для інтегрованого розвитку мовленнєвих вмінь учнів початкової школи. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (15). с. 42-46. ISSN 2076-6173
Сіваєва, Н. П., Темченко, Л. В. (2004) Навчання іншомовного міжкультурного спілкування учнів старшої школи за допомогою проблемних завдань. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (19). с. 218-222.
Темченко, Л. В., Сіваєва, Н. П. (2004) Удосконалення умінь парного спілкування студентів молодшого етапу мовних вищих навчальних закладів на матеріалі домашнього читання. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (17). с. 11-12.