Вгору на рівень |
Mazкo, Оlena (2014) INTERACTIVE TECHNIQUES AS A MEANS OF THE FORMATION OF PEDAGOGICAL INTERACTION CULTURE. The Global English Teacher : Improving What Works and Fixing What Doesn't. с. 84-85.
Вознюк, О. В. (2014) Теория управляемого хаоса: междисциплинарный контекст. Totallogy-XXI. Постнекласичні дослідження (31). с. 230-249.
Гуманкова, О. С. (2014) Реалізація міжпредметних зв’язків у контексті підготовки майбутніх учителів гуманітарних дисциплін до здійснення диференційованого підходу у навчанні. Молодь і ринок (111). с. 35-40.
Дєньгаєва, С. В. (2014) Педагогічні умови формування професійної компетентності майбутнього вчителя іноземної мови засобами медіаосвіти. АВТОРЕФЕРАТ дисертації на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук.
Зимовець, О. А. (2014) Forming Professional Skills of Prospective Primary School Teachers of English in the Information Society. The Global English Teacher: Improving What Works and Fixing What Doesn’t.
Зимовець, О. А. (2014) Формування організаторських умінь майбутніх учителів гуманітарних дисциплін засобами інформаційно-комунікаційних технологій. Інформаційні технології і засоби навчання, 44 (6). с. 22-32. ISSN 2076-8184
Карпенко, Є. М. (2014) Дидактичні основи формування інформаційно-аналітичних умінь майбутніх учителів іноземних мов у процесі фахової підготовки. ЖДУ ім. Івана Франка, м. Житомир.
Кравець, О. Є. (2014) Особливості розробки інформаційного конструкту технології проектування навчальної інформації викладачам вищої школи: декомунікативна фаза. Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини. с. 87-93.
Кравець, О. Є. (2014) Шляхи реалізації інформаційної взаємодії викладач – студенти на заняттях з іноземної мови з використанням авторської технології проектування навчальної інформації (комунікативна фаза). Збірник матеріалів І Всеукраїнського науково-практичного вебінару «Особливості викладання ноземних мов для студентів немовних спеціальностей». с. 49-52.
Мазко, О. П. (2014) Інтерактивні технології формування культури педагогічної взаємодії майбутнього вчителя іноземних мов. In: Інтерактивні технології формування культури педагогічної взаємодії майбутнього вчителя іноземних мов. ЖДУ ім. Івана Франка, м. Житомир, с. 1-44.
Мазко, О. П. (2014) Особливості комп’ютерно-опосередкованої педагогічної взаємодії у процесі вивчення іноземних мов. Сучасні комунікативні методи навчання англійської мови : матеріали Всеукр. наук.-метод. конфер.. с. 46-48.
Самойлюкевич, І. В., Калініна, Л. В. (2014) Англійська мова. Підручник для 3 класу спеціалізованих шкіл з поглибленим вивченням англійської мови. Генеза.
Самойлюкевич, І. В., Калініна, Л. В. (2014) Англійська мова. Підручник для 5 класу спеціалізованих шкіл з поглибленим вивченням англійської мови. Генеза.
Самойлюкевич, І. В., Калініна, Л. В. (2014) Робочий зошит до підручника з англійської мови для 3 класу. Генеза.
Самойлюкевич, І. В., Калініна, Л. В. (2014) Шкільний вчитель нового покоління. МОН України, Київ.