Ресурси де є установа Інститут педагогіки > Кафедра англійської мови з методиками викладання в дошкільній та початковій освіті" і є рік 2014

перехід на Верхній рівень
Виберіть формат: [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Групувати за: Автор | Тип ресурсу | Не групувати
Перейти до: M | В | Г | Д | З | К | М | С
Кількість ресурсів: 15.

M

Mazкo Оlena (2014) INTERACTIVE TECHNIQUES AS A MEANS OF THE FORMATION OF PEDAGOGICAL INTERACTION CULTURE. The Global English Teacher : Improving What Works and Fixing What Doesn't. С. 84–85.

В

Вознюк О. В. (2014) Теория управляемого хаоса: междисциплинарный контекст. Totallogy-XXI. Постнекласичні дослідження (31). С. 230–249.

Г

Гуманкова О. С. (2014) Реалізація міжпредметних зв’язків у контексті підготовки майбутніх учителів гуманітарних дисциплін до здійснення диференційованого підходу у навчанні. Молодь і ринок (111). С. 35–40.

Д

Дєньгаєва С. В. (2014) Педагогічні умови формування професійної компетентності майбутнього вчителя іноземної мови засобами медіаосвіти. АВТОРЕФЕРАТ дисертації на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук.

З

Зимовець О. А. (2014) Forming Professional Skills of Prospective Primary School Teachers of English in the Information Society. The Global English Teacher: Improving What Works and Fixing What Doesn’t.

Зимовець О. А. (2014) Формування організаторських умінь майбутніх учителів гуманітарних дисциплін засобами інформаційно-комунікаційних технологій. Інформаційні технології і засоби навчання, 44 (6). С. 22–32. ISSN 2076-8184

К

Карпенко Є. М. (2014) Дидактичні основи формування інформаційно-аналітичних умінь майбутніх учителів іноземних мов у процесі фахової підготовки. ЖДУ ім. Івана Франка, м. Житомир.

Кравець О. Є. (2014) Особливості розробки інформаційного конструкту технології проектування навчальної інформації викладачам вищої школи: декомунікативна фаза. Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини. С. 87–93.

Кравець О. Є. (2014) Шляхи реалізації інформаційної взаємодії викладач – студенти на заняттях з іноземної мови з використанням авторської технології проектування навчальної інформації (комунікативна фаза). Збірник матеріалів І Всеукраїнського науково-практичного вебінару «Особливості викладання ноземних мов для студентів немовних спеціальностей». С. 49–52.

М

Мазко О. П. (2014) Інтерактивні технології формування культури педагогічної взаємодії майбутнього вчителя іноземних мов. In: Інтерактивні технології формування культури педагогічної взаємодії майбутнього вчителя іноземних мов. ЖДУ ім. Івана Франка, м. Житомир, С. 1–44.

Мазко О. П. (2014) Особливості комп’ютерно-опосередкованої педагогічної взаємодії у процесі вивчення іноземних мов. Сучасні комунікативні методи навчання англійської мови : матеріали Всеукр. наук.-метод. конфер.. С. 46–48.

С

Самойлюкевич І. В., Калініна Л. В. (2014) Англійська мова. Підручник для 3 класу спеціалізованих шкіл з поглибленим вивченням англійської мови. Генеза.

Самойлюкевич І. В., Калініна Л. В. (2014) Англійська мова. Підручник для 5 класу спеціалізованих шкіл з поглибленим вивченням англійської мови. Генеза.

Самойлюкевич І. В., Калініна Л. В. (2014) Робочий зошит до підручника з англійської мови для 3 класу. Генеза.

Самойлюкевич І. В., Калініна Л. В. (2014) Шкільний вчитель нового покоління. МОН України, Київ.

Цей список був створений Wed Jul 2 21:02:09 2025 EEST.