Вгору на рівень |
Бутузова, Л. П. (2003) Провідні ознаки особистісних ставлень дівчаток підліткового віку до небезпеки ураження ВІЛ. Наука і освіта. Науково-практичний журнал Південного наукового центру НАПН України (5-6). с. 3-7. ISSN 2311-8466
Бутузова, Л. П. (2003) Специфіка та детермінанти особистісних ставлень хлопчиків-підлітків до небезпеки ураження ВІЛ. Науковий вісник Південноукраїнського державного педагогічного університету ім. К.Д. Ушинського: Зб. наук. пр. – 2003. (5-6). с. 85-94.
Бутузова, Л. П. (2003) Врахування психологічних особливостей особистісних ставлень підлітків до небезпеки ураження віл при проведенні превентивної роботи. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (13). с. 263-265. ISSN 2076-6173
Дмитрієва, С. М., Довгалюк, Н. В., Марчук, Т. В. (2003) Психологічні аспекти організації діалогового навчання у педагогічному ВНЗ. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (13). с. 253-256.
Дубравська, Н. М. (2003) Структурний аналіз Я-концепції як основи функціонування феномену економічної суб’єктності особистості потенційного підприємця. Психологія. Збірник наукових праць НПУ імені М.П.Драгоманова (20). с. 215-222.
Король, Л. М., Максимець, С. М. (2003) Психологічні особливості розвитку пізнавальної самостійності сучасних учнів. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (13). с. 249-252. ISSN 2076-6173
Мачушник, О. Л. (2003) ПІЗНАВАЛЬНА АКТИВНІСТЬ ЯК ЧИННИК УСПІШНОСТІ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНЬОГО ПСИХОЛОГА. Психолого-педагогічні засади професійного становлення особистості практичного психолога і соціального педагога в умовах вищої школи. – Матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції (27-28 лютого 2003 р.), ІІІ. с. 220-225.
Мачушник, О. Л. (2003) Пізнавальна активність як психологічна проблема. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (13). с. 257-259.
Мачушник, О. Л. (2003) Розвиток пізнавальної активності студентів-психологів в процесі професійної підготовки. ВІСНИК: Збірник наукових статей Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова.