Вгору на рівень |
Гладуш, В. А., Висоцька, А. М., Дубовський, С. О. (2020) Корекція розвитку дітей з інтелектуальними порушеннями засобами фізичного виховання. Збірник наукових праць «Вісник післядипломної освіти» (Педагогічні науки) (12). с. 44-62.
Гладуш, В. А., Кляйн, В., Шилонова, В. (2020) Формування діагностико-прогностичної компетентності випускника магістратури спеціальної освіти. Науково-практичний журнал «Україна. Здоров'я нації» (2). с. 26-33.
Малишевська, І. А. (2020) Удосконалення підготовки педагогічних фахівців до роботи в умовах інклюзивної освіти. Освіта дорослих: теорія, досвід, перспективи (17). с. 59-67. ISSN 2308-6386
Малишевська, І. А., Чирва, Г. М. (2020) Педагогічна діяльність вихователя в умовах інклюзивної дошкільної освіти. Психолого-педагогічні проблеми сучасної школи (3). с. 97-102. ISSN 2706-6258
Прокопенко, О. В., Осадченко, І. І., Браславська, О., Малишевська, І. А., Пічкур, М., Тищенко, В. О. (2020) Competence approach in future specialist skills development. International Journal of Management, 11 (4). с. 645-656. ISSN 0976-6502
Шилонова, В., Кляйн, В., Гладуш, В. А. (2020) Інклюзивна діагностика та стимулювання учнів нульових класів початкової школи Словацької республіки. Актуальні питання корекційної освіти (педагогічні науки): збірник наукових праць: (15). с. 240-257.
Шилонова, В., Кляйн, В., Гладуш, В. А. (2020) Підготовка працівників спеціальної освіти в Словаччині та в Україні: порівняльний аналіз. Актуальні питання корекційної освіти (педагогічні науки): збірник наукових праць (16). с. 48-60. ISSN 2413-2578
Хворова, Г. М. (2020) Дитина з аутизмом: технології формування батьківської компетентності. Київ: Талком.