![]() | Вгору на рівень |
Котлова, Л. О., Бутузова, Л. П., Максимець, С. М., eds. (2024) Актуальні питання розвитку особистості: сучасність, інновації, перспективи: Збірник наукових праць за матеріалами ІІ Міжнародної науково-практичної конференції (м. Житомир, 4 квітня 2024 року). ЖДУ імені Івана Франка.
Киричук, Г. Є., Слободянюк, С. С., Кириченко, В. В., Боцян, Т. В., Жуковський, О. І., Козловець, М. А., Власюк, І. М., Кривонос, О. М., Попп, М. І., eds. (2024) Геноцид в парадигмі ХХ-ХХІ ст. : міждисциплінарний діалог: матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції (Житомир, 27 березня 2024 р.). Видавництво Житомирського державного університету імені Івана Франка, Житомир, Україна.
Mendelo, V., Zhylin, M., Koliadenko, N., Ihnatovych, O., Максимець, С. М. (2024) Importance of Developing Emotional Intelligence in Preventing Addiction Syndrome. Archives of Psychiatry Research, 60 (3). с. 227-238. ISSN 2671-1079
Ілющенко, І. О., Гладуш, В. А., Котлова, Л. О., Хоменко, Н. В. (2024) Комплексне оцінювання розвитку дітей з мовленнєвими порушеннями. [Навчальний матеріал]
Ілющенко, І. О., Хоменко, Н. В. (2024) Логопедична робота із дітьми з розладами аутистичного спектру. Modern research in science and education. Proceedings of the 5th International scientific and practical conference. с. 500-505.
Іскрижицька, А. М. (2024) Організаційно-методичне забезпечення формування навичок збереження та зміцнення здоров'я у дітей старшого дошкільного віку засобами здоров'язбережувальних технологій. In: X Міжнародна науково-практична конференція «Global science: prospects and innovations», 23-25.05.2024, Ліверпуль, Великобританія.
Баргілевич, Н. В. (2024) Вчитель як суб’єкт інклюзивної освіти. In: VII Всеукраїнська науково-практична конференція «Інноваційні підходи в освіті та реабілітації дітей із особливими освітніми потребами», 6 листопада 2024 р., Київ.
Баргілевич, Н. В. (2024) Захист прав дітей з особливими освітніми потребами. Вісник Освітньо-наукового центру сімейно-центрованих практик (3). с. 7-10.
Басюк, В. С., Стахова, О. О. (2024) Самооцінка як чинник формування життєвих перспектив студентської молоді. Сollection of abstracts: Мodern trends in the development of scientific space: Х Іnternational scientific and practical conference. с. 245-247.
Бовсуновський, В. М. (2024) Психологічний супровід вчителів як ефективна стратегія їх професійнорї діяльності. Ресурсно-орієнтоване навчання в «3D»: доступність, діалог, динаміка : збірник тез доповідей ІV Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції. с. 18-22.
Бутузова, Л. П. (2024) Концепція особистісних адаптацій у фокусі транзакційного аналізу. In: XLVІ International scientific and practical conference «Scientific Research in the Era of Digital Technologies: Challenges and Opportunities», November 6-8, 2024, Barcelona, Spain.
Бутузова, Л. П., Брайковська, А. М., Тімофєєва, К. Ю. (2024) Опитувальник особистісних адаптацій В. Джойнса JPAQ: адаптація україномовної версії. Наука і освіта (4). с. 31-50. ISSN 2414-4665
Бутузова, Л. П., Гавриловська, К. П. (2024) Потенціал особистісних адаптацій у подоланні тривожності студентів. In: XX International scientific and practical conference «Scientific Research: Modern Challenges and Prospects», April 24-26, 2024, Prague, Czech Republic.
Бутузова, Л. П., Жук, А. В. (2024) Професійна активність як важлива компетенція сучасного педагога. Global science: prospects and innovations. Proceedings of the 8th International scientific and practical conference. с. 256-265.
Бутузова, Л. П., Закревська, А. М. (2024) Використання засобів мнемотехніки для розвитку пам’яті у старших дошкільників із затримкою психічного розвитку. XXІ International scientific and practical conference «Scientific Achievements and Innovations as a Way to Success» (May 1-3, 2024). с. 202-206.
Бутузова, Л. П., Ледньова, О. О. (2024) Безпечне освітнє середовище у контексті задоволення потреб учня. The 9th International scientific and practical conference “Theoretical and practical aspects of the development of science and education” (March 05 – 08, 2024). с. 240-248.
Білецька, В. В., Максимець, С. М. (2024) Особливості прояву емпатії у школярів з порушеннями мовлення. In: VI Всеукраїнська науково-практична Інтернет-конференція «Соціально-освітні домінанти професійної підготовки фахівців соціальної сфери та інклюзивної освіти», 23-24 жовтня 2024 р., Запоріжжя.
Гаврилов, О. В., Гаврилова, Н. С., Гладуш, В. А. (2024) Методика організації вивчення табличногомноження учнями з невираженимипроблемами інтелектуального розвитку. Актуальні питання корекційної освіти (педагогічні науки) (24). с. 34-57. ISSN 2413-2578
Галета, А. М., Стахова, О. О. (2024) Особливості розвитку уваги дітей дошкільного віку з порушеннями мовлення. Сollection of abstracts: Innovative approaches to the progressive solution of scientific research problems: ХVІ Іnternational scientific and practical conference. с. 144-147.
Герасимович, В. А., Стахова, О. О. (2024) Емоційний інтелект як чинник самореалізації студентської молоді. In: II Міжнародна науково-практична конференція «Scientific Exploration: Bridging Theory and Practice», 9-11 грудня 2024 р., Берлін, Німеччина.
Гесня, А. П., Бутузова, Л. П. (2024) Динаміка розвитку ігрової діяльності у дошкільників з мовленнєвими порушеннями. Proceedings of the XVI International Scientific and Practical Conference. с. 181-186.
Гладуш, В. А. (2024) Význam terapie hlinou v procese socializácie žiakov so špeciálnymi výchovno-vzdelávacímipotrebami. Expresívne terapie vo vedách o človeku. с. 87-93.
Гладуш, В. А., Ковачова, Б. (2024) Možnosti a limity dieťaťa s dyspraxiou v predškolskom veku. Expresívne terapie vo vedách o človeku.
Гладуш, В. А., Ковачова, Б., Дудек, М. (2024) Навчання дітей дошкільного віку з проявами диспраксії як актуальна науково-педагогічна проблема. Актуальні питання корекційної освіти (педагогічні науки) (23). с. 100-115. ISSN 2413-2578
Гладуш, В. А., Хоменко, Н. В., Долінчук, І. О., Ілющенко, І. О. (2024) Розвитково-корекційна робота з дітьми з інвалідністю (за нозологіями). [Навчальний матеріал]
Дмитрієва, С. М. (2024) Готовність майбутніх учителів до використання арт-терапії в роботі з дітьми з особливими освітніми потребами. Expresívne terapie vo vedách o človeku.
Дмитрієва, С. М. (2024) Співтворчість викладача і студентів як умова гуманізації вищої освіти. Soft skills – невід’ємні аспекти розвитку та формування конкурентоспроможності сучасних студентів.
Долінчук, І. О. (2024) Підготовка вчителів-логопедів за магістерською програмою в Житомирському державному університеті імені Івана Франка. Актуальні питання корекційної освіти (педагогічні науки) (24). с. 70-84. ISSN 2413-2578
Долінчук, І. О., Гладуш, В. А. (2024) Особливості вступу на магістерські програми з логопедії в період воєнного стану в Україні. In: VI Всеукраїнська науково-практична Інтернет-конференція «Соціально-освітні домінанти професійної підготовки фахівців соціальної сфери та інклюзивної освіти», 23-24 жовтня 2024 р., Запоріжжя.
Долінчук, І. О., Хворова, Г. М., Котлова, Л. О., Ілющенко, І. О. (2024) Методичні рекомендації до проходження практики здобувачів першого рівня вищої освіт 016 Спеціальна освіта. [Навчальний матеріал]
Дяченко, М. А., Бутузова, Л. П. (2024) Використання арт-терапії у корекційній роботі з дошкільниками, які мають мовленнєві порушення. In: VI Всеукраїнська науково-практична Інтернет-конференція «Соціально-освітні домінанти професійної підготовки фахівців соціальної сфери та інклюзивної освіти», 23-24 жовтня 2024 р., Запоріжжя.
Дяченко, М. А., Бутузова, Л. П. (2024) Потенціал арт-терапії як засобу корекції мовленнєвих порушень у дітей дошкільного віку. Proceedings of the XVIII International Scientific and Practical Conference. с. 177-180.
Жеребчук, М. В., Бутузова, Л. П. (2024) Специфіка особистісного розвитку дитини з мовленнєвими порушеннями. Materials XXІІІ International scientific and practical conference «Problems of Science and Technology: the Search for Innovative Solutions» (May 15-17, 2024) Munich, Germany. с. 185-189.
Журавський, М. В., Бутузова, Л. П. (2024) Сексуальна освіта дітей та підлітків з ментальними порушеннями в Україні: аналіз, проблеми та перспективи. In: 2nd International Scientific and Practical Conference «Scientific Research: Modern Innovations and Future Perspectives», November 25-27, 2024, Montreal, Canada.
Журбей, Н. В., Котлова, Л. О. (2024) Взаємодія з батьками під час формування зв’язного мовлення дітей із затримкою психічного розвитку. In: VI Всеукраїнська науково-практична Інтернет-конференція «Соціально-освітні домінанти професійної підготовки фахівців соціальної сфери та інклюзивної освіти», 23-24 жовтня 2024 р., Запоріжжя.
Зубрицька, Д. В., Стахова, О. О. (2024) Психологічні особливості розвитку стресостійкості майбутніх педагогів-логопедів. In: XLV Міжнародна науково-практична конференція «Key Aspects of the Development of Scientific Research in Modern Conditions», 30 жовтня – 1 листопада 2024 р., Констанца, Румунія.
Зубрицька, Д. В., Стахова, О. О. (2024) Стресостійкість як професійно важлива якість майбутнього педагога-логопеда. Актуальні питання розвитку особистості: збірник наукових праць за матеріалами ІІ Міжнародної науково-практичної конференції (м. Житомир, 4 квітня 2024 р.). с. 329-331.
Зінчик, К. О., Бутузова, Л. П. (2024) Особливості ставлення батьків до власних дітей раннього віку з підозрою на РАС. Materials XXІІІ International scientific and practical conference «Problems of Science and Technology: the Search for Innovative Solutions» (May 15-17, 2024). с. 177-182.
Зінчик, К. О., Бутузова, Л. П. (2024) Ставлення батьків та матерів до дитини з підозрою на РАС та їх відображення у концепції виховної позиції. In: 2nd International Scientific and Practical Conference «Evolving Science: Theories, Discoveries and Practical Outcomes», November 18-20, 2024, Zurich, Switzerland.
Зінчук, Т. С., Бутузова, Л. П. (2024) Особливості мовленнєвого розвитку дітей з дизартрією. In: XXXVІІ International scientific and practical conference «Modern Problems of Science and Technology: Prospects for Further Development», September 4-6, 2024, Bergen, Norway.
Каплун, О. А., Стахова, О. О. (2024) Значення психологічної готовності у становленні майбутніх педагогів-логопедів. In: XX International scientific and practical conference «Scientific Research: Modern Challenges and Prospects», April 24-26, 2024, Prague, Czech Republic.
Каплун, О. А., Стахова, О. О. (2024) Психологічні особливості розвитку готовності майбутніх логопедів до професійної діяльності. In: Міжнародна науково-практична конференція «Innovative Solutions in Science: Balancing Theory and Practice», 28-30 жовтня 2024 р., Сан-Франциско, США.
Кичук, І. О., Гладуш, В. А. (2024) Основні напрями корекційно-розвивальної роботи з дітьми із мовленнєвими порушеннями. In: VI Всеукраїнська науково-практична Інтернет-конференція «Соціально-освітні домінанти професійної підготовки фахівців соціальної сфери та інклюзивної освіти», 23-24 жовтня 2024 р., Запоріжжя.
Козак, К. С., Котлова, Л. О. (2024) Елементи корекційно-розвиткової роботи з розвитку комунікативних навичок у дітей дошкільників. In: VI Всеукраїнська науково-практична Інтернет-конференція «Соціально-освітні домінанти професійної підготовки фахівців соціальної сфери та інклюзивної освіти», 23-24 жовтня 2024 р., Запоріжжя.
Колодій, В. В., Стахова, О. О. (2024) Емпатія як невід’ємна складова професійної майстерності логопеда. In: XV International scientific and practical conference «Innovative Development: Synthesis of Scientific Approaches in Various Fields of Research», March 20-22, 2024, Tallinn, Estonia.
Костіна, С. В., Стахова, О. О. (2024) Психологічна готовність до школи як психологічна проблема. Сollection of abstracts: Scientific Theories and Practices as an Engine of Modern Development: ХІІ Іnternational scientific and practical conference.
Котлова, Л. О., Ілющенко, І. О., Долінчук, І. О. (2024) Інноваційні підходи в роботі логопеда. [Навчальний матеріал]
Котлова, Л. О., Горбань, Д. С. (2024) Ефективність використання ігрових методів у роботі логопеда із дітьми з мовленнєвими порушеннями. Спеціальна освіта: проблеми та перспективи.
Котлова, Л. О., Захарчук, К. С. (2024) Шляхи до розвитку мовлення у дітей із загальним недорозвитком мовлення. Спеціальна освіта: проблеми та перспективи..
Котлова, Л. О., Рясновська, Т. М. (2024) Проблема професійного вигорання вчителів спеціальної освіти. Психологічна допомога особистості у воєнний період. с. 80-82.
Лонська, О. Ф., Котлова, Л. О. (2024) Розвиток словника у дітей з особливими освітніми потребами. In: VI Всеукраїнська науково-практична Інтернет-конференція «Соціально-освітні домінанти професійної підготовки фахівців соціальної сфери та інклюзивної освіти», 23-24 жовтня 2024 р., Запоріжжя.
Лізунова, В. Ю., Котлова, Л. О. (2024) Роль батьків у логопедичній роботі з розвитку комунікації у дошкільників з аутизмом. In: VI Всеукраїнська науково-практична Інтернет-конференція «Соціально-освітні домінанти професійної підготовки фахівців соціальної сфери та інклюзивної освіти», 23-24 жовтня 2024 р., Запоріжжя.
Максимець, С. М. (2024) Aspects of psychological correction work on overcoming crisis states of the individual. Expresívne terapie vo vedách o človeku.
Максимець, С. М. (2024) Емоційний інтелект як чинник психологічної безпеки освітнього середовища. Abstracts of IV International Scientific and Practical Conference Stockholm, Sweden.
Малишевська, І. А., Малишевський, О. В. (2024) Проблеми організації інклюзивного навчання в закладах професійної (професійно-технічної) освіти. Наукові інновації та передові технології (Серія «Державне управління», Серія «Право», Серія «Економіка», Серія «Психологія», Серія «Педагогіка») (37). с. 954-966. ISSN 2786-5274
Маліновський, І. В., Стахова, О. О. (2024) Розвиток резильєнтності студентів в умовах воєнного стану. In: XLIX Міжнародна науково-практична конференція «New Areas of Scientific Research: Exploring New Frontiers», 27-29 листопада 2024 р., Неаполь, Італія.
Мартинюк, О. С., Гладуш, В. А. (2024) Практична робота педагога з розвитку адаптивних здібностей молодших школярів з мовленнєвими порушеннями. In: VI Всеукраїнська науково-практична Інтернет-конференція «Соціально-освітні домінанти професійної підготовки фахівців соціальної сфери та інклюзивної освіти», 23-24 жовтня 2024 р., Запоріжжя.
Микитчук, Л. О., Котлова, Л. О. (2024) Використанням прийомів здоров’язберігаючих технологій у роботі логопеда в закладі дошкільної освіти. In: VI Всеукраїнська науково-практична Інтернет-конференція «Соціально-освітні домінанти професійної підготовки фахівців соціальної сфери та інклюзивної освіти», 23-24 жовтня 2024 р., Запоріжжя.
Міщенко, О. О., Стахова, О. О. (2024) Логопедична допомога учням із порушенням опорно-рухового апарату у закладах загальної середньої освіти. Collective Thinking: Unifying Scientific Approaches in Multifaceted Research: ІІI International scientific and practical conference.
Омельченко, А. Ф., Стахова, О. О. (2024) Проблема самооцінки дітей із мовленнєвими порушеннями у вітчизняній науці. In: XI International scientific and practical conference «Innovative Solutions to Modern Scientific Challenges», February 21-23, 2024, Zagreb, Croatia.
Опанащук, Т. В., Стахова, О. О. (2024) Особливості комунікативних здібностей дітей молодшого шкільного віку з інтелектуальними порушеннями. Сollection of abstracts: Innovations in Scientific Research: World Experience and Realities: ХVІІІ Іnternational scientific and practical conference.
Опанащук, Т. В., Стахова, О. О. (2024) Теоретичні засади розвитку комунікативних здібностей молодших школярів із порушеннями інтелекту. In: II Міжнародна науково-практична конференція «Global Directions in Scientific Research and Technological Development», 11-13 листопада 2024 р., Валенсія, Іспанія.
Осадченко, І. І., Перепелюк, Т. Д., Котлова, Л. О., Дудник, О. К., Гриньова, Н., Кобець, О. (2024) Socio-psychological characteristics of psychoemotional states of Ukrainians during the first week of the Russian-Ukrainian war. Salud, Ciencia y Tecnología, 4. ISSN 2796-9711
Перець, К. А., Стахова, О. О. (2024) Особливості спілкування дітей із розладами аутистичного спектру. Сollection of abstracts: Formation of Prospects for the Global Development of Humanity: Modern Problems of Science and Technology: ХVІІ Іnternational scientific and practical conference.
Рачкінда, Н. І., Котлова, Л. О. (2024) Використання методів трвз в роботі з дітьми дошкільного віку з знм для розвитку лексикограматичної сторони мовлення. In: VI Всеукраїнська науково-практична Інтернет-конференція «Соціально-освітні домінанти професійної підготовки фахівців соціальної сфери та інклюзивної освіти», 23-24 жовтня 2024 р., Запоріжжя.
Реготун, Н. С., Гладуш, В. А. (2024) Сенсорне виховання дітей з ПМР в умовах дошкільного закладу освіти. In: V Міжнародна науково-практична конференція “Scientific achievements of contemporary society”, 5-7.12.2024, Лондон, Великобританія.
Ренкас, Б. О., Бутузова, Л. П. (2024) Особливості розвитку ігрової діяльності дошкільників з тяжкими порушеннями мовлення. Materials XXІІ International scientific and practical conference «Modern Scientific Research: Theoretical and Practical Aspects» (May 8-10, 2024). с. 157-160.
Романчук, Н. О., Максимець, С. М. (2024) Музикотерапія як засіб психологічної підтримки дітей з особливими освітніми потребами. Сучасні тренінгові технології для розвитку особистості: екотренінг.
Сладкова, К. С., Бутузова, Л. П. (2024) Рівень психологічної готовності до навчання у школі дошкільників із затримкою мовленнєвого розвитку. In: XLІV International scientific and practical conference «The Impact of Scientific Research on the Development of the Modern World», October 23-25, 2024, Dubrovnik, Croatia.
Тарасов, Д. І., Стахова, О. О. (2024) Особливості розвитку соціальної компетентності молодших школярів із порушеннями мовлення. In: XLІV International scientific and practical conference «The Impact of Scientific Research on the Development of the Modern World», October 23-25, 2024, Dubrovnik, Croatia.
Тарасов, Д. І., Стахова, О. О. (2024) Поняття соціальної компетентності та її структурна організація як наукова проблема. Сollection of abstracts: Solving scientific problems using innovative concepts: ХІV Іnternational scientific and practical conference.
Тарасюк, Є. Ю., Стахова, О. О. (2024) Особливості розвитку комунікативних навичок у дітей із розладами аутистичного спектру. Сollection of abstracts: Іnnovative scientific research: balance of theory and practical application: ХІІІ Іnternational scientific and practical conference.
Терещук, А., Бутузова, Л. П. (2024) Маркери толерантного ставлення до дітей з особливими освітніми потребами (ООП). Materials XXV International scientific and practical conference «Current Trends in the Development of Scientific Research in Today's Conditions» (May 29-31, 2024) Florence, Italy.. с. 202-206.
Терещук, А. Ю., Бутузова, Л. П. (2024) Результати впровадження програми виховання толерантного ставлення до дітей з ООП в інклюзивній групі. In: XLVІ International scientific and practical conference «Scientific Research in the Era of Digital Technologies: Challenges and Opportunities», November 6-8, 2024, Barcelona, Spain.
Хворова, Г. М. (2024) Педагогічний супровід соціальної послуги підтриманого проживання дорослих людей з інтелектуальними та психічними порушеннями. Сучасні тренінгові технології для розвитку особистості: екотренінг. с. 204-207.
Хоменко, Н. В. (2024) Розвиток зв'язного мовлення дітей дошкільного віку інклюзивної форми навчання. Спеціальна освіта: проблеми та перспективи. Тези за матеріалами 16 Міжнародної науково-практичної конференції 18-19 квітня 2024 року / за ред. О. Гаврилова. Кам’янець-Подільський.
Хотинська, В. Д., Стахова, О. О. (2024) Психологічні особливості міжособистісних взаємин із однолітками в студентській групі. Сollection of abstracts: Current trends in the development of scientific research in today’s conditions: ХХV Іnternational scientific and practical conference. с. 196-197.
Чернуха, В. В., Бутузова, Л. П. (2024) Порівняльний аналіз психологічної підготовки майбутніх педагогів в Україні та США. In: II Міжнародна науково-практична конференція «Modern Science: Exploring Theories, Innovations and Practical Solutions», 4-6 листопада 2024 р., Одеса.
Черніченко, Л. А. (2024) Застосування арт-терапевтичних методів у роботі з дітьми дошкільного віку із затримкою психічного розвитку. Наукові інновації та передові технології (Серія «Державне управління», Серія «Право», Серія «Економіка», Серія «Психологія», Серія «Педагогіка») (38). с. 743-750. ISSN 2786-5274
Шведюк, Н. А., Хворова, Г. М. (2024) Логоритміка як засіб корекції мовленнєвих порушень у дітей з особливими освітніми потребами. In: VI Всеукраїнська науково-практична Інтернет-конференція «Соціально-освітні домінанти професійної підготовки фахівців соціальної сфери та інклюзивної освіти», 23-24 жовтня 2024 р., Запоріжжя.