![]() | перехід на Верхній рівень |
Зарицька О. Л. (2004) Зміст курсу "Інформатика" на фізико-математичному факультеті за умов дистанційної форми навчання. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (16). С. 226–230.
Зарицька О. Л. (2004) Лабораторний практикум як частина дистанційного курсу з інформатики. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (19). С. 113–117.
Карплюк С. О. (2004) Про роль інформаційно-освітніх технологій в системі освіти. Науковий пошук молодих дослідників: збірник наукових праць студентів та аспірантів / за ред. кандидата педагогічних наук, доцента кафедри педагогіки Єремеєвої В.М. С. 97–99.
Ляшенко Б. М., Сікора Я. Б. (2004) Новітні комп’ютерні технології вивчення транспортної задачі лінійного програмування. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (19). С. 169–173.
Міхеєв В. В. (2004) Методика навчання інформатики. Житомир: Поліграфічний центр ЖДПУ.
Спірін О. М. (2004) Зміст навчального матеріалу з основ штучного інтелекту в курсі інформатики. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (14). С. 121–124.
Спірін О. М. (2004) Основні характеристики кредитних систем навчання. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (14). С. 30–35.
Спірін О. М. (2004) Особливості розподілу навчальних дисциплін на фізико-математичних спеціальностях. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (16). С. 222–225.
Спірін О. М. (2004) Понятійний апарат кредитно-модульної системи навчання. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (15). С. 83–86.
Спірін О. М. (2004) Початки штучного інтелекту. Вид-во ЖДУ ім.І.Франка, Житомир. ISBN 966-8456-00-9
Спірін О. М. (2004) Цілі та завдання Болонського процесу. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (17). С. 55–57.