Вгору на рівень |
Зарицька, О. Л. (2004) Зміст курсу "Інформатика" на фізико-математичному факультеті за умов дистанційної форми навчання. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (16). с. 226-230.
Зарицька, О. Л. (2004) Лабораторний практикум як частина дистанційного курсу з інформатики. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (19). с. 113-117.
Карплюк, С. О. (2004) Про роль інформаційно-освітніх технологій в системі освіти. Науковий пошук молодих дослідників: збірник наукових праць студентів та аспірантів / за ред. кандидата педагогічних наук, доцента кафедри педагогіки Єремеєвої В.М. с. 97-99.
Ляшенко, Б. М., Сікора, Я. Б. (2004) Новітні комп’ютерні технології вивчення транспортної задачі лінійного програмування. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (19). с. 169-173.
Спірін, О. М. (2004) Зміст навчального матеріалу з основ штучного інтелекту в курсі інформатики. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (14). с. 121-124.
Спірін, О. М. (2004) Основні характеристики кредитних систем навчання. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (14). с. 30-35.
Спірін, О. М. (2004) Особливості розподілу навчальних дисциплін на фізико-математичних спеціальностях. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (16). с. 222-225.
Спірін, О. М. (2004) Понятійний апарат кредитно-модульної системи навчання. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (15). с. 83-86.
Спірін, О. М. (2004) Цілі та завдання Болонського процесу. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (17). с. 55-57.
Міхеєв, В. В. (2004) Методика навчання інформатики. Житомир: Поліграфічний центр ЖДПУ.
Спірін, О. М. (2004) Початки штучного інтелекту. Вид-во ЖДУ ім.І.Франка, Житомир. ISBN 966-8456-00-9