![]() | перехід на Верхній рівень |
Бабкова С. В., Федорчук (Жуковська) А. Л. (2007) Шляхи вирішення проблеми профільного навчання як результат підвищення якості освіти. Психолого-педагогічні та культурологічні аспекти формування особистісної спрямованості студентської молоді: суспільство, професія, сім’я: Матеріали IV наук-практ. конф.; редкол. Л.М. Єршова [та ін.] – Ж.: Вид-во ДАУ університет, 2007 – С. 258-264, - (-). С. 258–264.
Карплюк С. О. (2007) Групова форма організації навчальної діяльності студентів природничо-математичних дисциплін. Актуальні проблеми математики та методики її викладання: Збірник наукових праць / За ред. канд. фіз.-мат. наук Геруса О.Ф. – Житомир: Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2007. – 62 с.. С. 29–34.
Карплюк С. О. (2007) Деякі аспекти адаптації студентів університету. Проблема духовності сучасної молоді: реалії та перспективи // Матеріали Міжрегіональної науково-практичної конференції молодих дослідників, 8 листопада 2007 р. – Житомир: Вид-во ПП Сахневич, 2007. – 210 с.. С. 50–53.
Карплюк С. О. (2007) Методологічні основи проблеми соціалізації студентської академічної групи. Модернізація вищої освіти у контексті євроінтеграційних процесів: Збірник наукових праць учасників Всеукраїнського методологічного семінару з міжнародною участю. – Житомир: Вид-во ЖДУ ім. І.Франка, 2007. – 332 с. С. 171–173.
Карплюк С. О. (2007) Проблема малої групи в сучасній психолого-педагогічній науці. Актуальні проблеми професійно-педагогічної освіти та стратегії розвитку: Зб. наук. праць / За заг. ред. О.А.Дубасенюк, Л.В.Калініної, О.Є.Антонової. – Житомир: Вид-во ЖДУ, 2006. – 216 с.,. С. 64–66.
Поліщук З. П., Федьович М. В., Бенедисюк М. М. (2007) Задачі фізичного змісту при вивченні математики в загальноосвітній школі. ЖДУ ім.І.Франка.
Спірін О. М. (2007) Автоматизована система “НАВЧАЛЬНІ ПЛАНИ”, побудована на основі Web-орієнтованого підходу. In: Міжгалузева нарада МОН України, 21.12.2006, м. Київ.
Спірін О. М. (2007) Дидактичні моделі в проектуванні кредитно модульної технології на рівні викладача. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (34). С. 85–90.
Спірін О. М. (2007) Теоретичні та методичні засади професійної підготовки майбутніх учителів інформатики за кредитно-модульною системою. ЖДУ ім. І. Франка, Житомир. ISBN 966-8456-88-Х
Спірін О. М., Шимон О. М. (2007) Координація навчальної діяльності в умовах кредитно-модульної системи організації навчального процесу. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (32). С. 47–52.
Сікора Я. Б. (2007) Особистісний компонент у структурі професійної компетентності майбутнього вчителя інформатики. Проблема духовності сучасної молоді: реалії та перспективи : матеріали Міжрегіональної науково-практичної конференції молодих дослідників, 8 листопада 2007 р.. С. 112–115.
Сікора Я. Б. (2007) Професійна компетентність вчителя інформатики як об’єкт педагогічного аналізу. Модернізація вищої освіти у контексті євроінтеграційних процесів : збірник наукових праць учасників Всеукраїнського методологічного семінару з міжнародною участю. С. 200–207.
Сікора Я. Б. (2007) Формування професійної компетентності майбутнього вчителя інформатики. Професійна підготовка вчителів в умовах упровадження кредитно-модульної системи : матеріали Всеукраїнської науково-методичної конференції. С. 49–53.
Федорчук (Жуковська) А. Л. (2007) Від витоків профілізації старшої школи до сьогодення. Педагогічна Житомирщина (2). С. 24–26.
Федорчук (Жуковська) А. Л. (2007) Особливості удосконалення контролю навчальних досягнень. Актуальні питання науки та практики: досягнення та перспективи – 2007: збірник матеріалів міжнародної науково-практичної конференції / кол.авт. – Полтава, 2007. – С. 70-73. С. 70–73.