Елементи, в яких Відділ: "Фізико-математичний факультет > Кафедра комп’ютерних наук та інформаційних технологій" та Рік: 2007

Вгору на рівень
Експорт в [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Перейти до: Б | К | П | С | Ф
Число елементів: 15.

Б

Бабкова, С. В., Федорчук (Жуковська), А. Л. (2007) Шляхи вирішення проблеми профільного навчання як результат підвищення якості освіти. Психолого-педагогічні та культурологічні аспекти формування особистісної спрямованості студентської молоді: суспільство, професія, сім’я: Матеріали IV наук-практ. конф.; редкол. Л.М. Єршова [та ін.] – Ж.: Вид-во ДАУ університет, 2007 – С. 258-264, - (-). с. 258-264.

К

Карплюк, С. О. (2007) Групова форма організації навчальної діяльності студентів природничо-математичних дисциплін. Актуальні проблеми математики та методики її викладання: Збірник наукових праць / За ред. канд. фіз.-мат. наук Геруса О.Ф. – Житомир: Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2007. – 62 с.. с. 29-34.

Карплюк, С. О. (2007) Деякі аспекти адаптації студентів університету. Проблема духовності сучасної молоді: реалії та перспективи // Матеріали Міжрегіональної науково-практичної конференції молодих дослідників, 8 листопада 2007 р. – Житомир: Вид-во ПП Сахневич, 2007. – 210 с.. с. 50-53.

Карплюк, С. О. (2007) Методологічні основи проблеми соціалізації студентської академічної групи. Модернізація вищої освіти у контексті євроінтеграційних процесів: Збірник наукових праць учасників Всеукраїнського методологічного семінару з міжнародною участю. – Житомир: Вид-во ЖДУ ім. І.Франка, 2007. – 332 с. с. 171-173.

Карплюк, С. О. (2007) Проблема малої групи в сучасній психолого-педагогічній науці. Актуальні проблеми професійно-педагогічної освіти та стратегії розвитку: Зб. наук. праць / За заг. ред. О.А.Дубасенюк, Л.В.Калініної, О.Є.Антонової. – Житомир: Вид-во ЖДУ, 2006. – 216 с.,. с. 64-66.

П

Поліщук, З. П., Федьович, М. В., Бенедисюк, М. М. (2007) Задачі фізичного змісту при вивченні математики в загальноосвітній школі. ЖДУ ім.І.Франка.

С

Спірін, О. М. (2007) Автоматизована система “НАВЧАЛЬНІ ПЛАНИ”, побудована на основі Web-орієнтованого підходу. In: Міжгалузева нарада МОН України, 21.12.2006, м. Київ.

Спірін, О. М. (2007) Дидактичні моделі в проектуванні кредитно модульної технології на рівні викладача. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (34). с. 85-90.

Спірін, О. М. (2007) Теоретичні та методичні засади професійної підготовки майбутніх учителів інформатики за кредитно-модульною системою. ЖДУ ім. І. Франка, Житомир. ISBN 966-8456-88-Х

Спірін, О. М., Шимон, О. М. (2007) Координація навчальної діяльності в умовах кредитно-модульної системи організації навчального процесу. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (32). с. 47-52.

Сікора, Я. Б. (2007) Особистісний компонент у структурі професійної компетентності майбутнього вчителя інформатики. Проблема духовності сучасної молоді: реалії та перспективи : матеріали Міжрегіональної науково-практичної конференції молодих дослідників, 8 листопада 2007 р.. с. 112-115.

Сікора, Я. Б. (2007) Професійна компетентність вчителя інформатики як об’єкт педагогічного аналізу. Модернізація вищої освіти у контексті євроінтеграційних процесів : збірник наукових праць учасників Всеукраїнського методологічного семінару з міжнародною участю. с. 200-207.

Сікора, Я. Б. (2007) Формування професійної компетентності майбутнього вчителя інформатики. Професійна підготовка вчителів в умовах упровадження кредитно-модульної системи : матеріали Всеукраїнської науково-методичної конференції. с. 49-53.

Ф

Федорчук (Жуковська), А. Л. (2007) Від витоків профілізації старшої школи до сьогодення. Педагогічна Житомирщина (2). с. 24-26.

Федорчук (Жуковська), А. Л. (2007) Особливості удосконалення контролю навчальних досягнень. Актуальні питання науки та практики: досягнення та перспективи – 2007: збірник матеріалів міжнародної науково-практичної конференції / кол.авт. – Полтава, 2007. – С. 70-73. с. 70-73.

Цей список був створений у Thu Apr 25 15:39:30 2024 EEST.