Елементи, в яких Відділ: "Інститут педагогіки > Кафедра професійно-педагогічної, спеціальної освіти, андрагогіки та управління" та Рік: 2024

Вгору на рівень
Експорт в [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Група по: Автори | Тип елементу | Немає групування
Число елементів: 55.

Стаття

Antonova, O., Myronchuk, N., Pavlenko, Vita, Kovalchuk, V., Korniichuk, M. (2024) Modern Technologies and their Impact on Educational Transformations in Preparing a Creative Specialist. Nanotechnology Perceptions, 20. с. 473-491.

Sydorenko, Viktoriia, Akhnovska, Inna, Smirnov, Sergiy, Verbovskyi, Igor, Melnychuk, Olha (2024) Improvement of higher education: how to bridge the digital divide during the transformation? Journal of Education and Learning (EduLearn), 18 (3). с. 1001-1014. ISSN 2089-9823

Vasko, Olha, Yepikhina, Maryna, Derevianko, Denys, Fedorchuk, Anna, Pavlenko, Vita (2024) The impact of information technologies on learning and education: analysis of innovative methods and strategies. AD ALTA: Journal of Interdisciplinary Research, 14 (1-XLII). с. 225-229. ISSN 1804-7890

Андрушко, І. C. (2024) Життєвий та творчий шлях Йогана Песталоцці. Наука і освіта в глобальному та національному вимірах: виклики, загрози, перспективи розвитку : зб. наук. праць за матер. ІІІ міжнародної наук.-практ. конф.. с. 18-21.

Бахмутова, Л. М., Мірошниченко, О. А. (2024) Домінуючі стилі поведінки в конфліктних ситуаціях серед фахівців різних вікових категорій, що працюють в екстремальних умовах діяльності. Організаційна психологія. Економічна психологія (31). с. 80-92. ISSN 2411-3190

Березюк, О. С. (2024) Emotional intelligence and features of self-actualization of the individual in the conditionsof the russian-ukrainian war 2014-2023: attempts at scientific reflection. Synesis, 16 (1). ISSN 1984-6754

Вербовський, І. А. (2024) Впровадження європейських стандартів в правове регулювання освітніх установ України. Наукові інновації та передові технології (Серія «Державне управління», Серія «Право», Серія «Економіка», Серія «Психологія», Серія «Педагогіка») (35). с. 380-391. ISSN 2786-5274

Вербовський, І. А. (2024) Ефективність цифровізації в управлінні освітніми ресурсами: аналіз та стратегії оптимізації. Академічні візії (27). с. 1-13. ISSN 2786-586X

Вербовський, І. А. (2024) Стратегічне управління в умовах ризику та невизначеності. Економіка. Управління. Інновації (34). с. 116-135. ISSN 2410-3748

Вербовський, І. А., Макаренко, В. І., Філімонова, Т. (2024) Роль громадськості в забезпеченні функціонування вищої освіти України під час війни. Педагогічна Академія: наукові записки (2). ISSN 2786-9458

Вербовський, І. А., Маркова, О. О. (2024) Роль керівника у ефективному вирішенні конфліктів. Адаптивне управління: теорія і практика. Серія Педагогіка (35). ISSN 2707-0255

Вербовський, І. А., Сагітова, О. В. (2024) Вплив цифровізації на методи освітнього маркетингу в академічному середовищі. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. Педагогічні науки (116). с. 187-200. ISSN 2663-6387

Вітвицька, С. С. (2024) Адаптивна система підготовки майбутніх викладачів закладів вищої та передвищої освіти. Інновації в науці: сучасний вимір. с. 16-19.

Вітвицька, С. С. (2024) Адаптивний підхід до створення освітьо-розвивального середовища у закладі вищої освіти. Наука і освіта в глобальному та національному вимірах: виклики, загрози, перспективи розвитку : зб. наук. праць за матер. ІІІ міжнародної наук.-практ. конф. (Полтава, 22-23 лютого 2024 р.), 1. с. 73-77.

Вітвицька, С. С., Смаілова, Т. У. (2024) Проблеми сімейного виховання в педагогічній спадщині В. О. Сухомлинського: етнопедагогічні засади. Наука і техніка сьогодні (32). с. 517-529. ISSN 2786-6025

Данько, Дарина, Юденко, О. В. (2024) Обґрунтування використання інноваційних засобів фізичної терапії у військовослужбовців ЗСУ із міофасціальним больовим синдромом внаслідок довготривалого використання засобів індивідуального бронезахисту. Український науково-медичний молодіжний журнал, 146 (2). с. 136-144. ISSN 2786-6661

Дубасенюк, О. А. (2024) Наука як рушійна сила суспільного розвитку та науково-технічного прогресу. Наука і освіта в глобальному та національному вимірах: виклики, загрози, перспективи розвитку. с. 124-126.

Дубасенюк, О. А. (2024) Неперервні освіта як чинник розвитку майбутніх педагогів. Збірник тез доповідей наукової конференції викладачів та молодих науковців Житомирського державного університету імені Івана Франка з нагоди Днів науки. с. 254-264.

Ковальчук, В. А., Малиновська, К. В. (2024) Організація взаємодії вчителя початкової школи з батьками учнів в умовах змішаної форми навчання. Світ дидактики: дидактика в сучасному світі: зб. матеріалів ІІІ Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції, 07-08 листопада 2023 р.. с. 228-231.

Корнійчук, М. В. (2024) Фактори розширення приватної вищої освіти республіки Польща. Наука і освіта в глобальному та національному вимірах: виклики, загрози, перспективи розвитку : зб. наук. праць за матер. ІІІ міжнародної наук.-практ. конф.. с. 174-177.

Корнійчук, Михайло (2024) Вища освіта у Польщі. Інновації в науці: сучасний вимір: матеріали Міжнародної науковопрактичної інтернет-конференції молодих дослідників. с. 42-45.

Корнійчук, Михайло (2024) Польський досвід реформування системи вищої освіти. II Міжнародна науково-практична конференція «Трансформація освіти в контексті процесів глобалізації». с. 29-33.

Котяхова, Наталія (2024) Формування критичного мислення в учнів. Інновації в науці: сучасний вимір: матеріали Міжнародної науковопрактичної інтернет-конференції молодих дослідників. с. 50-53.

Мартиненко, Л. А. (2024) Інноваційний потенціал реформ освіти сучасної Великої Британії для України. II Міжнародна науково-практична конференція «Трансформація освіти в контексті процесів глобалізації» (17 квітня 2024 р., м. Дніпро). с. 37-43.

Мартиненко, Л. А. (2024) Розвиток системи шкільної освіти у Великій Британії. Наука і освіта в глобальному та національному вимірах: виклики, загрози, перспективи розвитку : зб. наук. праць за матер. ІІІ міжнародної наук.- практ. конф.. с. 16-19.

Мартиненко, Л. А. (2024) Тенденції розвитку освіти у Великій Британії. Актуальні проблеми в системі освіти: заклад загальної середньої освіти – доуніверситетська підготовка – заклад вищох освіти (4). с. 345-357. ISSN 2786-5487

Мартиненко, Лариса (2024) Зарубіжна школа ХХІ століття: провідні тенденції. Інновації в науці: сучасний вимір: матеріали Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції молодих дослідників. с. 58-62.

Мартиненко, Лариса (2024) Напрями реформування освіти у Великій Британії. Trends and Prospects for the Development of Science and Education. с. 60-64.

Мирончук, Н. М. (2024) Педагогічні інструменти розвитку організаційних умінь і здібностей учнів. Перспективи та інновації науки (Серія «Педагогіка», Серія «Психологія», Серія «Медицина») (36). с. 330-341. ISSN 2786-4952

Мирончук, Н. М. (2024) Розвиток дослідницької компетентності учнів у контексті освітніх реформ. Наука і освіта в глобальному та національному вимірах: виклики, загрози, перспективи розвитку : зб. наук. праць за матер. ІІІ міжнародної наук.-практ. конф. (Полтава, 22-23 лютого 2024 р.). с. 33-37.

Мирончук, Н. М., Бірук, Н. П. (2024) Розвиток організаційних умінь учнів у процесі проєктно-технологічної діяльності на уроках «Технологій». Наука і техніка сьогодні (33). с. 752-763. ISSN 2786-6025

Павленко, В. В. (2024) Поняття «креативність» у контексті формування професійної компетентності майбутніх фахівців. Інновації в науці: сучасний вимір: матеріали Міжнародної науковопрактичної інтернет-конференції молодих дослідників. с. 73-76.

Панькевич, В. Л. (2024) Декоративно-прикладне мистецтво як засіб розвитку креативності учнів початкової школи. Наука і освіта в глобальному та національному вимірах: виклики, загрози, перспективи розвитку : зб. наук. праць за матер. ІІІ міжнародної наук.- практ. конф.. с. 69-74.

Поліщук, К. В. (2024) Проблема впорядкування змісту початкової освіти: досвід країн європейського союзу. Наука і освіта в глобальному та національному вимірах: виклики, загрози, перспективи розвитку : зб. наук. праць за матер. ІІІ міжнародної наук.- практ. конф.. с. 86-92.

Сидорчук, Н. Г. (2024) До питання вдосконалення методичної підготовки майбутніх викладачів вищої школи. Наука і освіта в глобальному та національному вимірах: виклики, загрози, перспективи розвитку: зб. наук. праць за матеріалами ІІІ міжнар. наук.-практ. конф. (Полтава, 22-23 лютого 2024 р.. с. 137-140.

Смаілова, Т. У. (2024) Проблеми організації самостійної роботи здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти з освітньої компоненти «педагогіка». Наука і освіта в глобальному та національному вимірах: виклики, загрози, перспективи розвитку : зб. наук. праць за матер. ІІІ міжнародної наук.-практ. конф.. с. 147-151.

Смаілова, Таміла (2024) Громадянське виховання учнівської молоді у педагогічній спадщині В. Сухомлинського. Інновації в науці: сучасний вимір. с. 90-93.

Тищенко, Владислав (2024) Застосування ігрових технологій у навчальній діяльності молодших школярів на уроках фізичної культури. Професійна підготовка компетентних фахівців в умовах сучасних освітніх трансформацій: теорія і практика: збірник наукових статей. с. 122-128.

Цюпак, Світлана (2024) Роль цифровізації у закладах загальної середньої освіти. II Міжнародна науково-практична конференція «Трансформація освіти в контексті процесів глобалізації» (17 квітня 2024 р., м. Дніпро). с. 46-51.

Розділ книги

Антонова, О. Є., Павленко, В. В., Шубіна, О. П. (2024) Ментальна та практична діяльність педагога з розвитку творчого мислення особистості. In: Діяльнісні засади підготовки майбутніх компетентних фахівців в умовах сучасних викликів: монографія. ЖДУ імені Івана Франка, с. 53-105.

Ковальчук, В. А. (2024) Педагогічні умови формування компетентності педагогічного партнерства у майбутніх учителів початкової школи. In: Діяльнісні засади підготовки майбутніх компетентних фахівців в умовах сучасних викликів: монографія. Вид-во ЖДУ імені Івана Франка, с. 165-187.

Мирончук, Н. М. (2024) Практико орієнтовані підходи і методи професійної підготовки майбутніх учителів початкової школи. In: Діяльнісні засади підготовки майбутніх компетентних фахівців в умовах сучасних викликів: монографія. Вид-во ЖДУ ім. І.Франка, с. 145-164.

Сидорчук, Н. Г. (2024) Теоретичні і практичні засади проблеми професійного іміджу педагогічних працівників закладів фахової передвищої освіти. In: Діяльнісні засади підготовки майбутніх компетентних фахівців в умовах сучасних викликів: монографія. Вид-во ЖДУ ім. Івана Франка, Житомир, с. 121-144. ISBN 978-966-485-293-4

Монографія

Березюк, О. С. (2024) Формування творчих здібностей майбутніх дизайнерів засобами художньо проектної діяльності: Монографія. Інший. ЖДУ імені Івана Франка.

Доповідь на конференції або симпозіумі

Кравченко, Т. В., Мирончук, Н. М. (2024) Формування патріотичних почуттів учнів початкової школи. In: Актуальні проблеми педагогічної освіти: новації, досвід та перспективи : збірн. тез допов. ІV Всеукраїнської науково-практ. конфер. з міжнародною участю, 20 квітня 2024 року, м. Запоріжжя.

Мирончук, Н. М. (2024) Особливості організації навчальної практики майбутніх учителів початкової школи. In: Збірник тез доповідей наукової конференції викладачів та молодих науковців Житомирського державного університету імені Івана Франка з нагоди Днів науки, 16-17 травня 2024 р., Житомирський державний університет імені Івана Франка.

Книга

Киричук, Г. Є., Слободянюк, С. С., Кириченко, В. В., Боцян, Т. В., Жуковський, О. І., Козловець, М. А., Власюк, І. М., Кривонос, О. М., Попп, М. І., eds. (2024) Геноцид в парадигмі ХХ-ХХІ ст. : міждисциплінарний діалог: матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції (Житомир, 27 березня 2024 р.). Видавництво Житомирського державного університету імені Івана Франка, Житомир, Україна.

Боцян, Т. В., Новіцька, І. В., eds. (2024) Збірник тез доповідей наукової конференції викладачів та молодих науковців Житомирського державного університету імені Івана Франка з нагоди Днів науки. Житомирський державний університет імені Івана Франка.

Антонова, О. Є., Бірук, Н. П., eds. (2024) Професійна підготовка компетентних фахівців в умовах сучасних освітніх трансформацій: теорія і практика: збірник наукових статей. ЖДУ імені Івана Франка.

Березюк, О. С., Мірошниченко, О. А., Велика, А. М. (2024) Методичні рекомендації до організації та проходження виробничої (педагогічної) практики для здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти галузі знань 01 Освіта/Педагогіка спеціальності 014.01 Середня освіта (Українська мова і література) та спеціальності 014.028 Середня освіта (Польська мова і зарубіжна література в закладах освіти). Житомирський державний університет імені Івана Франка.

Юденко, О. В. (2024) Інноваційні технології у фізичному вихованні та спорті. Національний університет оборони України, Київ.

Навчальний матеріал

Ковальчук, В. А., Бірук, Н. П. (2024) Педагогічна майстерність вчителя інформатики: інструктивно-методичні матеріали до лабораторних занять: для студентів спеціальності 014.09 Середня освіта (Інформатика). [Навчальний матеріал]

Інший

Ковальчук, В. А., Бірук, Н. П. (2024) Інструктивно-методичні матеріали до лабораторних занять з освітньої компоненти «Педагогічна майстерність вчителя інформатики» для студентів спеціальності 014.09 Середня освіта (Інформатика). Житомирський державний університет імені Івана Франка.

Мирончук, Н. М. (2024) Інструктивно-методичні матеріали до практичних занять з освітньої компоненти «Культура міжособистісних стосунків в освітніх закладах і закладах спеціальної освіти» для здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти. Вид-во ЖДУ ім. І.Франка.

Мирончук, Н. М. (2024) Основи самоорганізації педагога-дослідника: методичні рекомендації до практичних занять для здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти спеціальності 013Початкова освіта. Вид-во ЖДУ ім. І.Франка.

Цей список був створений у Wed Jul 31 22:22:52 2024 EEST.