Проблема формування медіаграмотності учнів початкових класів засобами проєктної діяльності: результати експериментального дослідження

Мазур Н., Сидорчук Н. Г. (2024) Проблема формування медіаграмотності учнів початкових класів засобами проєктної діяльності: результати експериментального дослідження. Креативна педагогіка (17). С. 85–89.

[img]
Preview
Текст
Download (174kB) | Preview
Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: Ключові слова: учні початкових класів, медіаграмотність, формування медіаграмотності, проєктна діяльність.
Класифікатор: L Освіта > L Освіта (Загальне)
L Освіта > LB Теорія і практика освіти
L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1501 Початкова освіта
Відділи: Інститут педагогіки > Кафедра професійно-педагогічної, спеціальної освіти, андрагогіки та управління
Користувач: Нінель Герандівна Сидорчук
Дата подачі: 10 Січ 2025 15:39
Оновлення: 10 Січ 2025 15:48
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/42250

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу