![]() | Вгору на рівень |
Sokolova, Y., Katunina, O., Pysarenko, N., Клімова, І. О., Kovalchuk, O. A. (2025) Using big data to develop digital marketing strategies: a case study. Journal of Theoretical and Applied Information Technology, 103 (8). с. 3084-3095. ISSN 1992-8645
Грищенко, Є. О. (2025) Визначення потреб у навчанні та розвитку персоналу. In: IX Міжнародна студентська наукова конференція «Модернізація та сучасні українські і світові наукові дослідження», 16 травня 2025 р., Житомир.
Клімова, І. О., Швабу, Ю. І., Сібрук, В. Л. (2025) Оцінка впливу екологічного маркетингу на сприйняття бренду споживачами. Актуальні питання економічних наук (11). ISSN 3041-2129
Майданюк, С. І., Потетюєва, М. В., Клімова, І. О. (2025) Економічні аспекти війни та конфліктів. Соціальний розвиток: економіко-правові проблеми (4). ISSN 3083-6018
Мосійчук, І. В., Пойта, І. О., Калініченко, О. О. (2025) Стратегічні інновації управління як інструмент зниження ризиків у маркетинговій діяльності підприємства. Бізнес Інформ (1). с. 449-455. ISSN 2222-4459
Фостолович, В. А., Шалль, М. О. (2025) Сучасні підходи до організації обслуговування іноземних туристів у готелях України. In: VIII Міжнародна науково-практична конференція «Current trends in scientific research development», 13-15.03.2025, Бостон, США.