Елементи, в яких Відділ: "Соціально-психологічний факультет > Кафедра економіки, менеджменту, маркетингу та готельно-ресторанної справи" та Рік: 2025

Вгору на рівень
Експорт в [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Група по: Автори | Тип елементу | Немає групування
Число елементів: 7.

Стаття

Sokolova, Y., Katunina, O., Pysarenko, N., Клімова, І. О., Kovalchuk, O. A. (2025) Using big data to develop digital marketing strategies: a case study. Journal of Theoretical and Applied Information Technology, 103 (8). с. 3084-3095. ISSN 1992-8645

Клімова, І. О., Швабу, Ю. І., Сібрук, В. Л. (2025) Оцінка впливу екологічного маркетингу на сприйняття бренду споживачами. Актуальні питання економічних наук (11). ISSN 3041-2129

Майданюк, С. І., Потетюєва, М. В., Клімова, І. О. (2025) Економічні аспекти війни та конфліктів. Соціальний розвиток: економіко-правові проблеми (4). ISSN 3083-6018

Мосійчук, І. В., Пойта, І. О., Калініченко, О. О. (2025) Стратегічні інновації управління як інструмент зниження ризиків у маркетинговій діяльності підприємства. Бізнес Інформ (1). с. 449-455. ISSN 2222-4459

Доповідь на конференції або симпозіумі

Грищенко, Є. О. (2025) Визначення потреб у навчанні та розвитку персоналу. In: IX Міжнародна студентська наукова конференція «Модернізація та сучасні українські і світові наукові дослідження», 16 травня 2025 р., Житомир.

Фостолович, В. А., Шалль, М. О. (2025) Сучасні підходи до організації обслуговування іноземних туристів у готелях України. In: VIII Міжнародна науково-практична конференція «Current trends in scientific research development», 13-15.03.2025, Бостон, США.

Книга

Клімова, І. О., ed. (2025) Збірник тез доповідей ХІV Всеукраїнської студентської науково-практичної інтернет-конференції «Актуальні проблеми менеджменту та маркетингу в ХХІ ст.» (25-26 квітня 2025 року). Житомирський державний університет імені Івана Франка.

Цей список був створений у Tue Jun 3 12:01:53 2025 EEST.