Ресурси де є установа Інститут філології і журналістики > Кафедра слов’янської і германської філології та перекладу" і є рік 2011

перехід на Верхній рівень
Виберіть формат: [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Групувати за: Автор | Тип ресурсу | Не групувати
Перейти до: Б | В | Г | М | Н | П | Х
Кількість ресурсів: 14.

Б

Башманівський О. Л. (2011) Лексико-семантичні та граматичні особливості прикметника white в англійській мові. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (55). С. 135–139. ISSN 2076-6173

Білоус В. Й., Місяць Н. К. (2011) «Єврейське питання» на Житомирщині: соціологічний аспект. In: ХХ століття – етнонаціональний вимір та проблеми Голокосту: збірник наукових праць за матеріалами міжнародної науково-практичної конференції, 22–23 жовтня 2010 р., Житомир.

В

Велика А. М. (2011) Створення ситуації успіху як необхідна складова результативності навчання учнів старшої школи предметам гуманітарного циклу. // Науковий часопис НПУ імені М.П. Драгоманова, Серія 16. Творча особистість учителя: проблеми теорії і практики: збірник наукових праць (14). С. 301–304.

Вигівський В. Л. (2011) Прагматичний аспект перекладу омофразних контекстів. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (60). С. 170–173. ISSN 2076-6173

Г

Глазунова Л. О. (2011) Ідеї формування естетичної компетентності особистості у зарубіжній науковій літературі. Науковий часопис НПУ імені М.П. Драгоманова. (14). С. 91–97.

Глазунова Л. О. (2011) Досвід К. Д. Ушинського та В. О. Сухомлинського щодо формування естетичної компетентності молоді засобами народознавства. Духовність українства ХХІ століття: збірник матеріалів ХІ Всеукраїнської науково-практичної конференції. С. 117–123.

М

Мойсієнко В. М., Макарова О. Ю. (2011) Овруцька книга 1678 р. як відображення українсько-польських мовних контактів: особливості словотвору та відмінювання дієслів. Студентські лінгвістичні студії (2). С. 132–139.

Моркотун С. Б. (2011) Дослідження спрямованості змісту професійної підготовки студентів магістратури на проведення презентації в академічній сфері. Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка. Серія „Педагогічні науки” (13). С. 184–191.

Моркотун С. Б. (2011) Класифікація педагогічних умов формування презентаційних умінь студентів магістратури у процесі професійної підготовки. Вісник Прикарпатського університету. Педагогіка. (XL). С. 120–123.

Місяць Н. К. (2011) Сzasopismо naukowe „Ukraińska Polonistyka” w Żytomierzu. “Ukraińska Polonistyka” w Żytomierzu (1). С. 41–45.

Н

Недашківська Т. Є. (2011) Прикладний аспект психолінгвістичних досліджень. Psycholinguistics (8). С. 127–133. ISSN 2309-1797

Недашківська Т. Є. (2011) Семантична конструкція асоціативного поля (на матеріалі асоціативного експерименту). Psycholinguistics.

П

Приймак А. М. (2011) Щоденниковий запис як цілий текст. Матеріали VII міжнародної науково-практичної конференції «Розвиток наукових досліджень - 2011», 7. С. 78–82.

Х

Хмелінська Р. М. (2011) Інформаційна насиченість творів І. Я. Франка (на матеріалі публіцистичних робіт ХІХ ст.). Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (60). С. 187–191. ISSN 2076-6173

Цей список був створений Tue Jul 1 08:55:24 2025 EEST.