Ресурси де є установа Інститут педагогіки > Кафедра початкової освіти та культури фахової мови" і є рік 2007

перехід на Верхній рівень
Виберіть формат: [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Групувати за: Автор | Тип ресурсу | Не групувати
Кількість ресурсів: 5.

Климова К. Я. (2007) Проблема формування комунікативної мовної особистості вчителя у контексті нової філософії освіти. Проблема формування комунікативної мовної особистості вчителя у контексті нової філософії освіти. — Збірник наукових праць "Науковий часопис НПУ ім. М. П. Драгоманова". Серія "Творча особистість учителя: проблеми теорії і практики". — Випуск 6 (16). — К. (6(16)). С. 25–28.

Климова К. Я. (2007) Роль методологічних орієнтирів у системному дослідженні проблеми мовнокомунікативної професійної компетенції майбутніх фахівців сфери освіти. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (32). С. 36–39. ISSN 2076-6173

Климова К. Я. (2007) Роль світової філософської спадщини у виборі методологічних орієнтирів проблеми мовнокомунікативної освіти майбутніх педагогів. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (33). С. 25–29. ISSN 2076-6173

Підгурська В. Ю. (2007) АНАЛІЗ ЛЕКСИЧНИХ ОСОБЛИВОСТЕЙ МОВЛЕННЯ СТУДЕНТІВ-ПРАКТИКАНТІВ У ПЛОЩИНІ ФОРМУВАННЯ МОВНОЇ КОМПЕТЕНЦІЇ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ. // Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки. Випуск 97. (97). С. 10–14.

Підгурська В. Ю. (2007) РОЛЬ ПЕДАГОГІЧНОЇ ПРАКТИКИ У ПРОЦЕСІ ПІДГОТОВКИ ВЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ. Педагогічна Житомирщина (1(37)). С. 16–18.

Цей список був створений Sun Jun 15 06:44:17 2025 EEST.