Ресурси де є установа Соціально-психологічний факультет > Кафедра соціальних технологій" і є рік 2008

перехід на Верхній рівень
Виберіть формат: [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Групувати за: Автор | Тип ресурсу | Не групувати
Перейти до: Стаття | Інше | Звіт
Кількість ресурсів: 31.

Стаття

Ілліна О. В. (2008) Технологія формування організаторських умінь майбутніх фахівців в умовах кредитно-модульної системи навчання. Проблеми формування конкурентноспроможних фахівців в умовах впровадження Болонського процесу: Збірник наукових робіт Всеукраїнської науково-практичної конференції.. С. 45–50.

Горбунова В. В. (2008) Проблеми дослідження імпліцитних теорій. Соціальна психологія (4 (30)). С. 17–28.

Коляденко С. М. (2008) Інноваційні форми підготовки соціальних педагогів в умовах вищого навчального закладу. Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ. Збірник наукових праць. (Ч. 1). С. 336–341.

Коляденко С. М. (2008) Студентська олімпіада із соціальної педагогіки як засіб виявлення обдарованої студентської молоді. Шляхи і методи забезпечення подальшого творчого зростання обдарованої молоді: Науково-методичний збірник. С. 102–110.

Коляденко С. М. (2008) Система соціально-педагогічної підтримки дітей та молоді у спадщині А.С. Макаренка. Теоретико-методичні проблеми виховання дітей та учнівської молоді:Зб.наук.пр. (12). С. 398–404.

Коляденко С. М. (2008) Технологізація соціальної роботи як умова оптимізації діяльності Студентської соціальної служби для молоді Житомирського державного унверситету імені Івана Франка. Вісник Чернігівського державного педагогічного університету.Випуск 50, Серія: Педагогічні науки. (50). С. 99–103.

Коляденко С. М. (2008) Особливості підготовки соціальних педагогів в умовах кредитно-модульної системи. Проблеми формування конкурентноспроможних фахівців в умовах впровадження Болонського процесу: Збірник наукових робіт Всеукраїнської науково-практичної конференції. С. 21–27.

Коляденко С. М. (2008) Розвиток соціальної роботи у Ізраїлі: історія та сучасність. Матеріали Другої Всеукраїнської науково-практичної конференції «Євреї на Житомирщині: історія і сучасність». С. 153–162.

Коляденко С. М. (2008) Соціально-педагогічна практика як інтегруючий компонент особистісно-професійного становлення майбутнього спеціаліста. Науковий вісник Чернівецького університету. Педагогіка і психологія (363). С. 87–94.

Літяга І. В. (2008) Діяльність організацій в управлінні соціальною роботою. Проблеми формування конкурентноспроможних фахівців в умовах впровадження Болонського процесу: Збірник наукових робіт Всеукраїнської науково-практичної конференції.. С. 50–54.

Літяга І. В. (2008) Педагогічні ідеї А.С. Макаренка в контексті корекційної педагогіки. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (41). С. 54–57. ISSN 2076-6173

Музика О. Л. (2008) Педагогічна спадщина А.С. Макаренка і сучасні підходи до розвитку здібностей. Педагогіка і психологія (3-4). С. 15–26.

Музика О. Л. (2008) Політичні цінності в системі ціннісної регуляції розвитку особистості. Проблеми політичної психології та її роль у становленні громадянина Української держави: Зб. наук. праць / За заг. ред. М.М. Слюсарев¬ського. (8). С. 209–218.

Музика О. Л. (2008) Типологічний підхід у психології здібностей та обдарованості як альтернатива ситуаційно-диспозиційній антиномії. Актуальні проблеми психології: Проблеми психології творчості: Збірник наукових праць /За ред. В.О.Моляко, 12 ( 4). С. 184–192.

Музика О. Л., Майстренко Т. М. (2008) Організаційно-психологічне забезпечення впровадження кредитно-модульної системи навчання у внз. Проблеми формування конкурентноспроможності фахівців в умовах впровадження Болонського процесу: Збірник наукових робіт Всеукраїнської науково-практичної конференції. С. 14–20.

Остапчук О. Л. (2008) Інтеграція гендерного підходу у діяльність наставника академічної групи. Формування професіоналізму майбутнього фахівця в контексті вимог болонського процесу. Матеріали міжнародної науково-практичної конференції. (Одеса, 22-23 травня 2008 .). С. 97–99.

Остапчук О. Л. (2008) Сучасні тенденції гендерного розвитку українського суспільства в уявленнях молоді. Сучасна молодь: крок у майбутнє: Матеріали ІІ Міжнародної науково-практичної конференції для студентів та аспірантів.. С. 311–316.

Остапчук О. Л. (2008) Технологія волонтерської діяльності з реалізації ідеї ґендерної рівності. Збірник доповідей Міжнародної науково-практичної конференції «Гендерні теорії, гендерні практики: налагоджуючи мости» / упорядн. О. Плахотнік, Л. Гуслякова, Т. Ісаєва.. С. 69–73.

Остапчук О. Л. (2008) Формування гендерної компетентності соціальних педагогів у процесі підготовки до професійної діяльності. Педагогіка і психологія. (вип363). С. 146–152.

Павлик Н. П. (2008) Соціально-педагогічна підтримка обдарованих дітей в умовах загальноосвітньої школи. Шляхи і методи забезпечення подальшого творчого зростання обдарованої молоді: Наук.-метод. збірник.. С. 95–101.

Палько І. М. (2008) Соціально-педагогічна підтримка формування здорового способу життя студентів. Наукові записки. Серія: психолого-педагогічні науки (Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя) / За заг. ред. проф. Є. І. Коваленко. (1). С. 100–103.

Палько І. М. (2008) Соціально-педагогічна служба вищого навчального закладу як суб’єкт формування здорового способу життя студентів. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (38). С. 54–57. ISSN 2076-6173

Сейко Н. А. (2008) Фандрайзинг як перспективна технологія залучення доброчинної підтримки до сфери сучасної освіти в Україні. Проблеми формування конкурентноспроможних фахівців в умовах впровадження Болонського процесу: Збірник наукових робіт Всеукраїнської науково-практичної конференції.. С. 28–37.

Ситняківська С. М. (2008) Реміснича освіта як чинник соціального захисту дітей в ХІХ - на початку ХХ століття. Методи вдосконалення фундаментальної освіти в школах та вузах: тези доповідей ХІІІ міжнар. наук.-метод. конф., 2008 р. / Севастопольський національний технічний університет. С. 239–241.

Ситняківська С. М. (2008) Реміснича освіта як чинник соціалізації дітей та підлітків. Теоретико-методичні проблеми виховання дітей та учнівської молоді : зб. наук. праць / Інститут проблем виховання АПН України., 2 (12). С. 412–419.

Ситняківська С. М. (2008) РЕМІСНИЧА ОСВІТА В УКРАЇНІ (КІНЕЦЬ ХІХ – ПОЧАТОК ХХ СТОЛІТТЯ) ЯК ЧИННИК СОЦІАЛІЗАЦІЇ ДІТЕЙ ТА ПІДЛІТКІВ. Теоретико-методичні проблеми виховання дітей та учнівської молоді : зб. наук. праць / Інститут проблем виховання АПН України., 2 (12). С. 412–419.

Ситняківська С. М. (2008) РЕМІСНИЧА ОСВІТА ЯК ЧИННИК СОЦІАЛЬНОГО ЗАХИСТУ ДІТЕЙ В ХІХ – НА ПОЧАТКУ ХХ СТОЛІТТЯ. Методи вдосконалення фундаментальної освіти в школах та вузах : тези доповідей ХІІІ міжнар. наук.-метод. конф., 2008 р. / Севастопольський національний технічний університет.. С. 239–241.

Ситняківська С. М. (2008) Реміснича освіта в системі соціального захисту дітей у XIX – на початку XX століття. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (42). С. 150–153. ISSN 2076-6173

Товщик С. А. (2008) Взаємозв’язок дефініцій соціальної педагогіки та соціальної роботи. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (46). С. 108–112. ISSN 2076-6173

Інше

Музика О. Л., Майстренко Т. М. (2008) ПОЛОЖЕННЯ про кредитно-модульну систему організації навчального процесу. соціально-психологічний факультет.

Звіт

Павлик Н. П. (2008) Виховна діяльність у притулку для неповнолітніх. Інше. Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, Житомир.

Цей список був створений Tue Jul 1 11:24:28 2025 EEST.