Вгору на рівень |
Колесник, Н. Є. (2009) Технологія поетапної підготовки майбутніх учителів початкових класів до організації художньо-технічної творчості учнів. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (43). с. 74-77. ISSN 2076-6173
Луценко, В. В. (2009) Основні етапи формування творчої активності майбутнього вчителя музики засобами музично-комп’ютерних технологій. Житомирська науково-педагогічна школа "Професійно-педагогічна підготовка майбутніх учителів": здобутки та перспективи: збірник наукових праць / авт. кол. О.Є. Антонова, С.С. Вітвицька та ін.; за заг. ред. проф. О.А. Дубасенюк. с. 141-155.
Моісєєва, М. А. (2009) Хасидський нігун – традиційний музичний жанр євреїв Східної Європи. «Євреї в Україні: історія і сучасність»: Матеріали міжнародної науково-практичної конференції. с. 367-369.
Плотницька, О. В. (2009) Психолого-педагогічні основи художньо-творчого розвитку особистості майбутнього вчителя. Наукові праці. Серія: Педагогіка, психологія і соціологія Донецького національного технічного університету (6). с. 137-142.
Сотська, Г. І. (2009) Спецкурс "Основи художнього конструювання" у професійній підготовці майбутніх учителів образотворчого мистецтва. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (46). с. 53-57.
Шмельова, Т. В. (2009) Основні характеристики естетичного світосприймання молодших школярів. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (46). с. 63-66. ISSN 2076-6173
Ямчинська, Г. В., Чернікова, І. І. (2009) Використання інноваційних технологій інтегрованого навчання на заняттях Малих академій мистецтв. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (44). с. 75-78. ISSN 2076-6173
Колесник, Н. Є. (2009) Основи курсового дослідження з методики викладання трудового навчання у початкових класах. Інший. Видавництво Житомирського державного університету імені Івана Франка.
Олійник, Я. В. (2009) Фортепіанний дует в музичній культурі України другої половини ХХст. ПП Рута.