![]() | перехід на Верхній рівень |
Kovalova М., Alforova Z., Sokolyuk L., Chursin O., Obukh L. (2022) The digital evolution of art: current trends in the context of the formation and development of metamodernism. Amazonia Investiga (56). С. 114–123. ISSN 2322-6307
Безпалюк Д. В., Савчук І. М. (2022) Твори Володимира Шинкарука як каталізатор творчого процесу здобувачів мистецьких спеціальностей. Наукові та практичні дослідження розвитку естрадно- вокального мистецтва: матеріали І Всеукраїнської науково- практичної конференції (м. Івано-Франківськ, 01 грудня 2022 року). С. 15–20.
Бовсунівська Н. М. (2022) Інклюзивна музична освіта: перспективи та проблеми. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. Педагогічні науки (109). С. 239–255. ISSN 2663-6387
Глуховський Ю. Є., Чернишова А. М. (2022) Розвиток музично-ритмічних здібностей дітей старшого дошкільного віку засобами хореографії. Education via Distance Learning and other Pedagogical Challenges: Proceedings of the 1st International Scientific and Practical Internet Conference. С. 17–18.
Гордєєва-Ковальчук Т. О., Мурленко І. І. (2022) Творчий музичний пошук та становлення вокальної формації «Піккардійська терція». Наукові та практичні дослідження розвитку естрадно- вокального мистецтва: матеріали І Всеукраїнської науково- практичної конференції (м. Івано-Франківськ, 01 грудня 2022 року). С. 44–47.
Коновал Т. М., Яремчук О. М. (2022) Сучасна професійна підготовка здобувачів вищої освіти з вокальних дисциплін в умовах глобалізаційних змін. Наукові та практичні дослідження розвитку естрадно- вокального мистецтва: матеріали І Всеукраїнської науково- практичної конференції (м. Івано-Франківськ, 01 грудня 2022 року). С. 94–98.
Роговська Є. В. (2022) Хоровий колектив як визначальний чинник професійної підготовки студентів – музикантів. Розвиток сучасної освіти і науки: результати, проблеми, перспективи. Том ХІІІ: Утилітарна цінність наукових досліджень, ХІІІ. С. 130–133.
Руденька Т. М. (2022) Діяльність культурно-мистецьких установ крізь призму націєтворчих соціокультурних змін. Наукові та практичні дослідження розвитку естрадно- вокального мистецтва: матеріали І Всеукраїнської науково- практичної конференції (м. Івано-Франківськ, 01 грудня 2022 року). С. 175–177.
Рєзнік О. С. (2022) Становлення й розвиток виробництва гармоніко-баянно-акордеонного інструментарію в Україні у ХХ столітті. Українська культура: минуле, сучасне, шляхи розвитку (42). С. 27–35. ISSN 2411-1546
Філімончук А. В., Чернишова А. М. (2022) Театральне мистецтво як засіб гармонійного розвитку учнів. Етнодизайн: теорія та практика в сучасному освітньому просторі: збірник наукових праць. С. 58–60.
Чернишова А. М. (2022) The main mechanisms of preparing primary school teachers for teaching choreography. Zeszyty Naukowe Wyższa Szkoła Agrobiznesu w Łomży. (86). С. 102–111.
Чернишова А. М. (2022) Використання українського дитячого музичного фольклору як ефективна умова естетичного виховання молодших школярів. Перспективи та інновації науки (2(7)). С. 721–729.
Чернишова А. М. (2022) Сутність та структура готовності майбутніх учителів початкових класів до викладання хореографії. Перспективи та інновації науки (9(14)). С. 470–482.
Черній В. В. (2022) Збірки пісень Ірини Навоєвої як навчально-педагогічний матеріал. Наукові та практичні дослідження розвитку естрадно- вокального мистецтва: матеріали І Всеукраїнської науково- практичної конференції (м. Івано-Франківськ, 01 грудня 2022 року). С. 227–229.
Климович І. Ю., Чернишова А. М., Копоть І. Є. (2022) Митець і війна: трансцендентне в творчості Бориса Лятошинського. In: VІІ Всеукраїнська мультидисциплінарна науково-практична Інтернет-конференція.
Обух Л. В., Руденька Т. М., Заведія О. Б., Гордєєва-Ковальчук Т. О., Свиридюк А. П. (2022) Система професійної підготовки майбутніх митців: педагогічні технології. In: ХХVIII International Scientific and Practical Conference «Science and practice, actual problems, innovations», July 19-22, 2022, Milan, Italy.
Плющик Є. В., Новосадова С. А. (2022) Орхестичне виховання. 1 клас. Навчальний посібник. ЖДУ ім. І. Франка, Житомир.
Борисенко Н. С., Грушак І. В. (2022) Методичні рекомендації до проведення й проходження навчальної (мистецької) практики в умовах очного та дистанційного навчання для здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти галузі знань 01 Освіта/Педагогіка спеціальності 014.13 Середня освіта (Музичне мистецтво). [Навчальний матеріал]
Цюряк І. О., Роговська Є. В. (2022) Особистісно орієнтовані технології навчання у диригентській підготовці студентів-початківців. [Навчальний матеріал]