![]() | Вгору на рівень |
Ілліна О. В. (2005) Інститут соціального гувернерства як засіб соціалізації дитини з особливими потребами. Проблеми соціалізації особистості у теорії та практиці сучасної науки: Матеріали конференції. С. 35–39.
Горбунова В. В. (2005) До проблеми викладання курсу “Експериментальна психологія”. Соціальна психологія (5 (13)). С. 169–176.
Горбунова В. В. (2005) До проблеми методологічних засад експерименту в психології. Наукові записки Інституту психології ім.. Г.С. Костюка АПН України / За ред. Академіка С.Д. Максименка., 1 ( 2). С. 383–386.
Горбунова В. В. (2005) Етичні та правові аспекти психологічних досліджень. Практична психологія соціальна робота (3). С. 18–23.
Горбунова В. В. (2005) Етичні та правові аспекти роботи практичного психолога у закладах освіти. Особистісні освітні потреби в системі післядипломної педагогічної освіти: науково-методичний збірник / За ред. М.М. Заброцького.. С. 43–47.
Горбунова В. В. (2005) Контракт у практичній психології. Практична психологія соціальна робота (2). С. 1–5.
Гречуха І. А. (2005) Бібліотека В.О.Моляко (бібліографічний покажчик). соціально-психологічний факультет.
Гречуха І. А. (2005) Бібліотека Л.І.Кобзаря (бібліографічний покажчик). соціально-психологічний факультет.
Климчук В. О. (2005) Експериментальне дослідження явища “мотиваційного зараження”. Соціальна психологія (3(11)). С. 59–71.
Климчук В. О. (2005) Ціннісні засади побудови системи психологічної етики. Наукові записки Інституту психології імені Г.С. Костюка АПН України / За ред. академіка С.Д. Максименка., 2 ( 2). С. 278–281.
Майстренко Т. М. (2005) Особливості рефлексії здібностей студентами психологічних та непсихологічних спеціальностей. Науковий часопис НПУ імені М.П. Драгоманова. Серія №12. Психологічні науки: Збірник Наукових праць, Ч.1 (6). С. 115–125.
Музика О. Л. (2005) "Шкілка" №14, 4 січня 2005 року. "Шкілка" (14). С. 1–4.
Музика О. Л. (2005) "Шкілка" №17, 16 листопада 2005 року. "Шкілка" (17).
Музика О. О. (2005) Мотивація досягнення у структурі творчої активності технічно обдарованих підлітків. Науковий часопис НПУ імені М.П.Драгоманова. Серія №12. Психологічні науки: Зб. наукових праць, Ч.І. (6 (30)). С. 234–239.
Никончук Н. О. (2005) Проблема впливу усної народної творчості на становлення особистості в умовах сучасної культури. Духовна культура особистості в контексті розвитку громадянського суспільства: Науково-методичний збірник /За ред. М.М. Заброцького, І.І. Якухно. С. 69–76.
Никончук Н. О. (2005) Проблема сензитивності періоду дитинства для залучення особистості до усної народної творчості. Тези доповідей учасників Міжнародної науково-практичної конференції „Творчість як засіб особистісного росту та гармонізації людських стосунків”. С. 70–71.
Никончук Н. О. (2005) Усна народна творчість та постфольклор у житті сучасної людини: повернення до пережитків чи нові тенденції розвитку? Наукові записки Інституту психології ім. Г.С. Костюка АПН України /За ред. С.Д. Максименка, 3 (26, В). С. 220–224.
Пирог Г. В. (2005) Проблема духовности в освещении христианской ценностной парадигмы. Горизонты образования : Научно-методический журнал (3). С. 101–105.
Пирог Г. В. (2005) Ціннісна природа релігії (аксіологічний аналіз християнства). Автореферат Докторський thesis, Інститут філософії ім. Г.С.Сковороди НАН України.
Пирог Г. В., Глушак А. С. (2005) Соціальні цінності християнства. Науковий вісник Чернівецького Університету : зб. наук. праць (242). С. 12–20.
Пирог Г. В., Наумова Н. В. (2005) Релігійно-ціннісна проблематика в українській філософській думці. Історія релігій в Україні : Науковий щорічник (2). С. 179–183.
Портницька Н. Ф. (2005) Експериментальне дослідження особливостей наслідування в процесі продуктивної творчої діяльності дошкільників. Педагогіка та психологія професійної освіти // Науково-методичний журнал (6). С. 156–163.
Савиченко О. М. (2005) Програма вивчення мотивації досягнення успіху у спортивній діяльності. Творчий потенціал особистості: Проблеми розвитку та реалізації. С. 277–280.
Тичина І. М. (2005) Дослідження ціннісних детермінант професійної переорієнтації. Матеріали VI Міжнародної науково-практичної конференції „Ціннісні парадигми освіти в контексті євроінтеграції. С. 145–149.
Тичина І. М. (2005) Проблема ціннісної регуляції професійного вибору студентів, що здобувають другу вищу освіту. Особистісні освітні потреби в системі післядипломної педагогічної освіти: Науково-методичний збірник / за ред. М.М. Заброцького. С. 81–82.
Тичина І. М. (2005) Професійний вибір у контексті життєвих виборів людини. Тези доповідей учасників Міжнародної науково-практичної конференції «Творчість як засіб особистісного росту та гармонізації людських стосунків». С. 42–43.