![]() | перехід на Верхній рівень |
Голубкова Н. Л. (2013) Семья как партнер современной школы (анализ американского опыта). Вектор науки ТГУ (2(13)). С. 85–88.
Гущина Д., Короленко В., Антонова О. Є. (2023) Сучасні тенденції у роботі з обдарованими учнями в англомовних країнах. Теоретико-прикладні аспекти діяльності суб’єктів освітнього процесу: збірник наукових праць здобувачів вищої освіти. С. 13–19.
Довгополова А. Г. (2013) Концепция профессиональной учебной общины в современной американской теории образования. Вектор науки ТГУ (2(13)). С. 101–104.
Сбруєва А. А. (2007) Нові підходи до створення альтернативних шкіл: сучасний досвід реформування середньої освіти США. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (36). С. 38–42.
Слоньовська О. Б. (2011) Полікультурна освіта майбутніх учителів гуманітарних дисциплін у вищих навчальних закладах Канади. Кандидатська thesis, Житомирський державний університет імені Івана Франка.