Вгору на рівень |
Голубкова, Н. Л. (2013) Семья как партнер современной школы (анализ американского опыта). Вектор науки ТГУ (2(13)). с. 85-88.
Гущина, Д., Короленко, В., Антонова, О. Є. (2023) Сучасні тенденції у роботі з обдарованими учнями в англомовних країнах. Теоретико-прикладні аспекти діяльності суб’єктів освітнього процесу: збірник наукових праць здобувачів вищої освіти. с. 13-19.
Довгополова, А. Г. (2013) Концепция профессиональной учебной общины в современной американской теории образования. Вектор науки ТГУ (2(13)). с. 101-104.
Сбруєва, А. А. (2007) Нові підходи до створення альтернативних шкіл: сучасний досвід реформування середньої освіти США. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (36). с. 38-42.
Слоньовська, О. Б. (2011) Полікультурна освіта майбутніх учителів гуманітарних дисциплін у вищих навчальних закладах Канади. PhD thesis, Житомирський державний університет імені Івана Франка.