Формування літературно-художнього сприймання учнів як діалектична єдність і взаємоперехід мети і засобів літературної освіти школи

Халін В. В. (2013) Формування літературно-художнього сприймання учнів як діалектична єдність і взаємоперехід мети і засобів літературної освіти школи. Методичний пошук. Викладацько-студентські наукові роботи з питань методики викладаннямови і літератури (11). С. 12–16.

[img]
Preview
Текст
Download (172kB) | Preview

Анотація

У статті розглядається питання про формування літературно-художнього сприймання творів літератури учнями та студентами-філологами

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: A Загальні роботи > AZ Історія науки. Гуманітарні науки
Відділи: Інститут філології і журналістики > Кафедра української та зарубіжної літератур і методик їх навчання
Користувач: Виктория Игоревна Пустохина
Дата подачі: 08 Лист 2013 06:47
Оновлення: 15 Серп 2015 04:53
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/10024

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу