Халін В. В. (2013) Формування літературно-художнього сприймання учнів як діалектична єдність і взаємоперехід мети і засобів літературної освіти школи. Методичний пошук. Викладацько-студентські наукові роботи з питань методики викладаннямови і літератури (11). С. 12–16.
|
Текст
Download (172kB) | Preview |
Анотація
У статті розглядається питання про формування літературно-художнього сприймання творів літератури учнями та студентами-філологами
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | A Загальні роботи > AZ Історія науки. Гуманітарні науки |
Відділи: | Інститут філології і журналістики > Кафедра української та зарубіжної літератур і методик їх навчання |
Користувач: | Виктория Игоревна Пустохина |
Дата подачі: | 08 Лист 2013 06:47 |
Оновлення: | 15 Серп 2015 04:53 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/10024 |
Actions (login required)
![]() |
Оглянути опис ресурсу |