Халін, В. В. (2013) Формування літературно-художнього сприймання учнів як діалектична єдність і взаємоперехід мети і засобів літературної освіти школи. Методичний пошук. Викладацько-студентські наукові роботи з питань методики викладаннямови і літератури (11). с. 12-16.
|
Text
Download (172kB) | Перегляд |
Опис
У статті розглядається питання про формування літературно-художнього сприймання творів літератури учнями та студентами-філологами
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | A Загальні роботи > AZ Історія науки. Гуманітарні науки |
Підрозділи: | Інститут філології і журналістики > Кафедра української та зарубіжної літератур і методик їх навчання |
Користувач, що депонує: | Виктория Игоревна Пустохина |
Дата внесення: | 08 Лист 2013 06:47 |
Останні зміни: | 15 Серп 2015 04:53 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/10024 |
Actions (login required)
Перегляд елементу |