Підготовка вчителя-словесника в контексті функціонально-комунікативного підходу до вивчення мови

Янчук, Н. В. (2004) Підготовка вчителя-словесника в контексті функціонально-комунікативного підходу до вивчення мови. Інноваційні технології викладання української мови та літератури в школі і ВНЗ: проблеми та пошуки (1). pp. 59-61.

[img]
Preview
Text
Download (120kB) | Preview

Abstract

Метою статті є визначення місця і ролі функціонально-комунікативного підходу у фаховій підготовці майбутніх учителів-словесників.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: вчитель-словесник, функціонально-комунікативний підхід, фахова підготовка
Subjects: P Language and Literature > PG Slavic, Baltic, Albanian languages and literature > Ukrainian
Divisions: Educational and Research Institute of Philology and Journalism > Department of Ukrainian Language
Depositing User: lab Zhanna Gan'ko
Date Deposited: 12 Nov 2013 13:34
Last Modified: 15 Aug 2015 04:59
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/10119

Actions (login required)

View Item View Item

Downloads

Downloads per month over past year

View more statistics