Янчук, Н. В. (2004) Підготовка вчителя-словесника в контексті функціонально-комунікативного підходу до вивчення мови. Інноваційні технології викладання української мови та літератури в школі і ВНЗ: проблеми та пошуки (1). pp. 59-61.
|
Text
Download (120kB) | Preview |
Abstract
Метою статті є визначення місця і ролі функціонально-комунікативного підходу у фаховій підготовці майбутніх учителів-словесників.
Item Type: | Article |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | вчитель-словесник, функціонально-комунікативний підхід, фахова підготовка |
Subjects: | P Language and Literature > PG Slavic, Baltic, Albanian languages and literature > Ukrainian |
Divisions: | Educational and Research Institute of Philology and Journalism > Department of Ukrainian language and methods of its teaching |
Depositing User: | lab Zhanna Gan'ko |
Date Deposited: | 12 Nov 2013 13:34 |
Last Modified: | 15 Aug 2015 04:59 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/10119 |
Actions (login required)
![]() |
View Item |