Підготовка вчителя-словесника в контексті функціонально-комунікативного підходу до вивчення мови

Янчук, Н. В. (2004) Підготовка вчителя-словесника в контексті функціонально-комунікативного підходу до вивчення мови. Інноваційні технології викладання української мови та літератури в школі і ВНЗ: проблеми та пошуки (1). с. 59-61.

[img]
Перегляд
Text
Download (120kB) | Перегляд

Опис

Метою статті є визначення місця і ролі функціонально-комунікативного підходу у фаховій підготовці майбутніх учителів-словесників.

Тип елементу : Стаття
Ключові слова: вчитель-словесник, функціонально-комунікативний підхід, фахова підготовка
Теми: P Мова та література > PG Слов'янська група мов, Балтичні мови, Албанські мови і література > Українська
Підрозділи: Інститут філології і журналістики > Кафедра української мови та методики її навчання
Користувач, що депонує: lab Zhanna Gan'ko
Дата внесення: 12 Лист 2013 13:34
Останні зміни: 15 Серп 2015 04:59
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/10119

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу