РЕАЛІЗАЦІЯ МІКРОТЕМИ "НАУКОВА ДИСЦИПЛІНА" В АМЕРИКАНСЬКІЙ АКАДЕМІЧНІЙ ЛЕКЦІЇ

Рябих, Л. М. (2013) РЕАЛІЗАЦІЯ МІКРОТЕМИ "НАУКОВА ДИСЦИПЛІНА" В АМЕРИКАНСЬКІЙ АКАДЕМІЧНІЙ ЛЕКЦІЇ. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (71). pp. 257-261. ISSN 2076-6173

[img]
Preview
Text
Download (277kB) | Preview

Abstract

Статтю присвячено вивченню жанру американської академічної лекції, зокрема, її змістового аспекту, а саме: сегменту, що охоплює макротема 'Наукова дисципліна'. У межах цієї макротеми виокремлено підтеми та відповідні їм мікротеми. Мікротеми як мінімальні змістові елементи за критерієм продуктивності розподілено на основні та периферійні. З’ясовано, що кількість основних змістових елементів (мікротем) є більшою для підтеми 'Теоретичні та прикладні дослідження', ніж для підтеми 'Загальна характеристика'. Отримані висновки гґрунтуються на систематизації фактичного матеріалу, результати якої подано у таблицях.

Item Type: Article
Subjects: P Language and Literature > PN Literature (General)
Depositing User: Руслана Іщук
Date Deposited: 19 Dec 2013 12:06
Last Modified: 15 Aug 2015 05:20
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/10354

Actions (login required)

View Item View Item