Рябих, Л. М.
(2013)
РЕАЛІЗАЦІЯ МІКРОТЕМИ "НАУКОВА ДИСЦИПЛІНА" В АМЕРИКАНСЬКІЙ
АКАДЕМІЧНІЙ ЛЕКЦІЇ.
Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (71).
с. 257-261.
ISSN 2076-6173
Опис
Статтю присвячено вивченню жанру американської академічної лекції, зокрема, її змістового аспекту,
а саме: сегменту, що охоплює макротема 'Наукова дисципліна'. У межах цієї макротеми виокремлено
підтеми та відповідні їм мікротеми. Мікротеми як мінімальні змістові елементи за критерієм
продуктивності розподілено на основні та периферійні. З’ясовано, що кількість основних змістових
елементів (мікротем) є більшою для підтеми 'Теоретичні та прикладні дослідження', ніж для підтеми
'Загальна характеристика'. Отримані висновки гґрунтуються на систематизації фактичного
матеріалу, результати якої подано у таблицях.
Actions (login required)
 |
Перегляд елементу |