Кафтанова, Т. В.
(2011)
ОСОБЛИВОСТІ ДІЯЛЬНОСТІ СОЦІАЛЬНОГО ПЕДАГОГА В ДОШКІЛЬНИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ.
Розвиток наукових досліджень (7).
с. 75-78.
Опис
Одними з пріоритетних напрямів у розвитку дошкільної освіти є : введення в систему дошкільної освіти соціально-педагогічного патронажу[4], що дасть змогу охопити дітей, які за станом здоров'я не можуть відвідувати дитячий садок; забезпечення безоплатного утримання у садках дітей із малозабезпечених сімей, підвищення рівня соціально-педагогічної компетентності педагогічних працівників. Залучення соціального педагога дошкільного навчального закладу до соціально-педагогічного патронажу допоможе охопити всіх дітей мікрорайону міста, селища дошкільною освітою, сприятиме попередженню негативних проявів насильства над дітьми, своєчасній нейтралізації несприятливих наслідків руйнування сім'ї, а також дасть змогу контролювати кількість дітей, що має прийти до перших класів місцевих шкіл і тих, хто фактично почав навчанн
Actions (login required)
|
Перегляд елементу |