ОСОБЛИВОСТІ ДІЯЛЬНОСТІ СОЦІАЛЬНОГО ПЕДАГОГА В ДОШКІЛЬНИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ

Кафтанова, Т. В. (2011) ОСОБЛИВОСТІ ДІЯЛЬНОСТІ СОЦІАЛЬНОГО ПЕДАГОГА В ДОШКІЛЬНИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ. Розвиток наукових досліджень (7). с. 75-78.

[img]
Перегляд
Text
Download (101kB) | Перегляд

Опис

Одними з пріоритетних напрямів у розвитку дошкільної освіти є : введення в систему дошкільної освіти соціально-педагогічного патронажу[4], що дасть змогу охопити дітей, які за станом здоров'я не можуть відвідувати дитячий садок; забезпечення безоплатного утримання у садках дітей із малозабезпечених сімей, підвищення рівня соціально-педагогічної компетентності педагогічних працівників. Залучення соціального педагога дошкільного навчального закладу до соціально-педагогічного патронажу допоможе охопити всіх дітей мікрорайону міста, селища дошкільною освітою, сприятиме попередженню негативних проявів насильства над дітьми, своєчасній нейтралізації несприятливих наслідків руйнування сім'ї, а також дасть змогу контролювати кількість дітей, що має прийти до перших класів місцевих шкіл і тих, хто фактично почав навчанн

Тип елементу : Стаття
Ключові слова: Виховання,соціальний педагог,навчання у дошкільному закладі
Теми: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Підрозділи: Факультет фізичного виховання та спорту > Кафедра теоретико-методичних основ фізичного виховання та спорту
Користувач, що депонує: лаборант К.Ю. Пелешок
Дата внесення: 23 Груд 2013 07:04
Останні зміни: 23 Січ 2018 13:10
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/10372

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу