Дмитренко, М. Й.
(2013)
Корпоративне знання як основа теорії комунікації.
Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (72).
с. 21-25.
ISSN 2076-6173
Опис
Автором висвітлено сутність корпоративного знання та його значення для теорії і практики
комунікацій у діловому середовищі. Зосереджено увагу на осягненні корпоративного знання як однієї із
основних категорій теорії комунікації. Охарактеризовано його зміст, визначено критерії і функції.
Окреслено передумови та процеси, що супроводжували виникнення даного феномену. Дослідження
побудовано на основі теорії соціального психолога Л. Уманського, яку розвинуто і репрезентовано в
авторській класифікації. Вивчено також досвід успіху корпорації ІБМ у побудові комунікацій.
Акцентовано увагу на значенні корпоративного знання як стратегічного ресурсу сучасної компанії
Actions (login required)
|
Перегляд елементу |