Корпоративне знання як основа теорії комунікації

Дмитренко М. Й. (2013) Корпоративне знання як основа теорії комунікації. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (72). С. 21–25. ISSN 2076-6173

[img]
Preview
Текст
Download (271kB) | Preview

Анотація

Автором висвітлено сутність корпоративного знання та його значення для теорії і практики комунікацій у діловому середовищі. Зосереджено увагу на осягненні корпоративного знання як однієї із основних категорій теорії комунікації. Охарактеризовано його зміст, визначено критерії і функції. Окреслено передумови та процеси, що супроводжували виникнення даного феномену. Дослідження побудовано на основі теорії соціального психолога Л. Уманського, яку розвинуто і репрезентовано в авторській класифікації. Вивчено також досвід успіху корпорації ІБМ у побудові комунікацій. Акцентовано увагу на значенні корпоративного знання як стратегічного ресурсу сучасної компанії

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: B Філософія. Психологія. Релігія > B Філософія (Загальне)
Користувач: Користувачі 2944 не знайдено.
Дата подачі: 18 Лют 2014 08:43
Оновлення: 15 Серп 2015 05:46
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/10633

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу