Корпоративне знання як основа теорії комунікації

Дмитренко, М. Й. (2013) Корпоративне знання як основа теорії комунікації. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (72). с. 21-25. ISSN 2076-6173

[img]
Перегляд
Text
Download (271kB) | Перегляд

Опис

Автором висвітлено сутність корпоративного знання та його значення для теорії і практики комунікацій у діловому середовищі. Зосереджено увагу на осягненні корпоративного знання як однієї із основних категорій теорії комунікації. Охарактеризовано його зміст, визначено критерії і функції. Окреслено передумови та процеси, що супроводжували виникнення даного феномену. Дослідження побудовано на основі теорії соціального психолога Л. Уманського, яку розвинуто і репрезентовано в авторській класифікації. Вивчено також досвід успіху корпорації ІБМ у побудові комунікацій. Акцентовано увагу на значенні корпоративного знання як стратегічного ресурсу сучасної компанії

Тип елементу : Стаття
Теми: B Філософія. Психологія. Релігія > B Філософія (Загальне)
Користувач, що депонує: Руслана Іщук
Дата внесення: 18 Лют 2014 08:43
Останні зміни: 15 Серп 2015 05:46
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/10633

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу