РЕАЛІЗАЦІЯ КОНЦЕПТУАЛЬНИХ ЗАСАД БАГАТОМОВНОСТІ У ПРОЕКТАХ EUROCOM

Гаманюк В. А. (2013) РЕАЛІЗАЦІЯ КОНЦЕПТУАЛЬНИХ ЗАСАД БАГАТОМОВНОСТІ У ПРОЕКТАХ EUROCOM. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (72). С. 71–75. ISSN 2076-6173

[img]
Preview
Текст
Download (251kB) | Preview

Анотація

У статті проаналізовано основні концептуальні засади дидактики багатомовності (Mehrsprachigkeitsdidaktik) у педагогіці ФРН та досліджено особливості впровадження її ключових положень у практику навчання іноземних мов у Німеччині. У центрі уваги – проект EuroCom, який розглядається як один з ефективних інструментів формування індивідуальної багатомовності громадян за рахунок паралельного вивчення споріднених мов, розвитку мовної уваги та трансферу мовних знань та навичок іншомовного навчання.

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: дидактика багатомовності, індивідуальна багатомовність, споріднені мови, мовна увага, навчання іноземних мов.
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
Користувач: Користувачі 2944 не знайдено.
Дата подачі: 19 Лют 2014 08:39
Оновлення: 15 Серп 2015 05:47
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/10643

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу