Гаманюк, В. А.
(2013)
РЕАЛІЗАЦІЯ КОНЦЕПТУАЛЬНИХ ЗАСАД БАГАТОМОВНОСТІ У ПРОЕКТАХ EUROCOM.
Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (72).
с. 71-75.
ISSN 2076-6173
Опис
У статті проаналізовано основні концептуальні засади дидактики багатомовності
(Mehrsprachigkeitsdidaktik) у педагогіці ФРН та досліджено особливості впровадження її ключових
положень у практику навчання іноземних мов у Німеччині. У центрі уваги – проект EuroCom, який
розглядається як один з ефективних інструментів формування індивідуальної багатомовності громадян
за рахунок паралельного вивчення споріднених мов, розвитку мовної уваги та трансферу мовних знань
та навичок іншомовного навчання.
Actions (login required)
|
Перегляд елементу |